בניית חדר במרפסת

0
231
קרדיט: Canva

הבניה הקלה שינתה את כל המציאות אותה הכרנו עד היום בכל הנוגע לענף הבניה. במקום להיכנס לעבודות בניה ארוכות ומתישות, ניתן לבצע עבודות בניה פשוטות ומהירות. מה באפשרותכם לעשות אם ברצונכם להוסיף חדר לדירה הקיימת? לא לכולם ישנה את האפשרות לעבור לדירה חדשה וגדולה יותר. יש כאלה שסיימו לשלם את המשכנתא, ומעוניינים להתחיל את חייהם בלי להוסיף בעיות. הדרך הכי פשוטה להוסיף חדר לדירה קיימת תהיה על ידי בניית חדר במרפסת. כלומר לנצל את המרפסת הבנויה, ולהפוך אותה לחדר נוסף עבור אחד מבני המשפחה. מה אתם צריכים לעשות על מנת לאפשר את המהלך הזה? כפי שאתם מבינים לא כולם יכולים להפוך את המרפסת לחדר.

למה לבנות חדר במרפסת?

ברוב המקרים בניית חדר במרפסת נגרמת בשל מציאות בה אין מספיק חדרים לכל בני המשפחה. ברגע שהילדים גדלים אי אפשר להשאיר אותם באותו החדר לאורך זמן. במקום לחפש דירה גדולה יותר, ניתן להשתמש במשאבים הנמצאים בתוך הבית. הפיכת חדר למרפסת תהיה פרוצדורה קלה יחסית לעומת כל פרוצדורה אחרת שעומדת לפניכם. מדובר על תשתית קיימת שרק צריך להתאים אותה ולהפוך אותה לחדר שינה. חשוב להגיד כי הוספת חדר לדירה, גם אם על חשבון המרפסת, ישביח את השווי שלה. תוכלו למצוא את עצמכם מוכרים את הדירה בעתיד בסכום גבוה בהרבה מהשווי הנוכחי שלה.

איך הופכים מרפסת לחדר?

הבירוקרטיה יכולה להיות המכשול העיקרי כאשר רוצים להפוך מרפסת לחדר נוסף. לא בכל המקרים הבקשה מאושרת, ללא אישור הבקשה אינכם יכולים להמשיך בתהליך. המרפסת צריכה להיות מרפסת מאושרת שעומד בכל תקני הבנייה הקיימים. מומלץ כי המרפסת תהיה מרפסת סגורה, כך ההפיכה שלה לחדר תהיה פשוטה בהרבה. הרשות העירונית בוחנת את המציאות בשטח, רק לאחר מכן היא מחליטה מה לעשות בעניין. החדשות הטובות הן שאם תעבדו עם חברת היתר בנייה לא אמורה להיות בעיה בכל הנוגע לקבל היתר הבנייה. תוכלו לבנות חדר נוסף לדירה על חשבון המרפסת שככל הנראה לא נמצאת בשימוש.

מהם החסרונות בהפיכת מרפסת לחדר?

אפשר להבין את הרצון הטבעי לאפשר לכל אחד מבני המשפחה את המרחב האישי שלו. עם זאת עליכם להבין כי הפיכת חדר למרפסת עשויה להביא איתה בעיות רבות שחובה לדעת. ראשית לא תהיה לכם מרפסת בבית, יש כאלה ששוהים לא מעט במרפסת ונהנים ממה שהיא מציעה. בית בלי מרפסת עשוי להרגיש חנוק מאוד, לכן חובה לדעת זאת לפני שיהיה מאוחר מדי. אם לא די בכך, חדר השינה שתקימו יהיה ממש בסמוך לסלון הבית. לא בטוח שהנראות של הבית תהיה מרשימה כאשר כל הזמן נמצא חדר שינה ממש מתחת לאף.

למה לעבוד עם חברה מומחית בתחום?

את קבלת היתר הבנייה תוכלו לבצע באופן עצמאי, אך כפי שאתם מבינים יכולים להיות בעיות רבות. אנו מציעים לכם לעבוד עם חברה מומחית בתחום מכיוון שהיא מכירה את העולם הזה על בוריו. היא כבר קיבלה אישורים למאות לקוחות בכל הנוגע לבניית חדר במרפסת הביתית שלהם. היא תדע אילו אישורים צריך להגיש, ומה צריך לעשות כדי להגביר את סיכויי קבלת הבקשה. החברה המנוסה תהיה זו שתבצע את כל ההליכים הבירוקרטיים, גם אם הם נראים לכם מסובכים. כל מה שתצטרכו לעשות זה להמתין בסבלנות עד לאישור כל הבקשה. עם חברה מקצועית תראו כי העבודה כולה נעשית במהירות גבוהה ממה שדמיינתם. תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם עם אישור להתחיל את הבנייה שתהפוך את המרפסת לחדר נוסף.

המאמר נכתב בשיתוף https://www.ipac.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here