בת מצווה דתית – אירוע שייזכר לתמיד

0
175
credit: canva.com

בת מצווה דתית היא אירוע רב משמעות וחשיבות בחיי החוגגת ומשפחתה. יש להיערך היטב לאירוע כזה ואחד מהאלמנטים החשובים שיש לשלב במהלכו היא מוסיקה. הצורך והרצון של בעלי האירוע הם לבחור את המוסיקה המתאימה ביותר לטעמה של הבת היקרה, חבריה ומשפחתה. ניתן לייצור רפרטואר מדליק ומהנה בעזרת תקליטן מומחה בתחום. יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין העוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

בת מצווה דתית – מחייב מוזיקה?

בת מצווה דתית חייבת להיות מתוכננת לפרטי פרטים על מנת שכל האירוע יהיה מסודר, נעים, שמח ובעל אווירה. דיג'יי מוכשר ובעל ניסיון יתרום רבות לכל אירוע כזה. הוא יודע לערוך רמיקסים לשירים ידועים ואהובים וללהיטים. הוא משלב במוסיקה גם נגינה עצמית שלו על סינטיסייזר, וכן, מכונות תופים אלקטרוניות וכלי נגינה נוספים. כל אלו ועוד יוסיפו נפח למוסיקה המושמעת ויעוררו עניין. צלילי המוסיקה יוסיפו צבע וחיוניות ויסחפו אחריהם את החוגגים.  ניתן לתכנן את החוויה המוסיקלית ולבחור את רשימת השירים. לבקש מוסיקה בסגנונות וז'אנרים שונים כולל אתניים ו/או בעלי רקע דתי המועדפים על ידי בעלי השמחה. בכל אירוע כזה יש מבחר רגעים שחלקם קסומים ויש להתאים אליהם מוסיקה להעצמת החוויה והרגשות. אחד מהם הוא, כמובן, הטקס במהלכו מגיעה החוגגת עם הוריה ואחיה אל קדמת הבמה ולאחר מכן נישאים ברכות ותודות.

 הכנות

על מנת להיערך היטב יש לערוך שיחות עם הדיג'יי שהוא גם המפיק המוסיקלי של האירוע. המטרה היא לבחור את השירים שינוגנו לכל אורכו. הוא יכול לסייע רבות בבחירה וימליץ על השירים, שלדעתו, יתאימו לאירוע עצמו ואשר ישדרגו את הרמה המוסיקלית. ברשותו ציוד רב הכולל, מערכות הגברה, מיקרופונים רגישים, גופי תאורה ואביזרים אחרים שיתרמו להעצמת המוסיקה.

ידע וניסיון

יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות כולל ייעוץ, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהפקת וניהול  אירועי מוסיקה מגוונים וכדומה. הוא ישמח לשרת כל לקוח חדש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here