גמילה מסמים – איך מייצרים מוטיבציה?

0
239
credit: canva.com

בעידן של היום ניתן לרכוש את כל סוגי הסמים כמעט בכל מקום. הרבה צעירים ועד מבוגרים מתארגנים ומשתמשים בהם בתחילה במפגשים עם חברים, במסיבות ועוד. לאחר מכן השימוש מתחיל לעלות, בעיקר בגלל התחושה הטובה שהסם נותן לאדם. כאשר המינונים מתגברים, כך למעשה עולה החשד להתמכרות לסמים. האם יש אפשרות לעזור לאדם שמתמודד עם התמכרות לסם? בטח. צריך קודם כל שהמשתמש ירצה לעזור לעצמו, להירשם למכון גמילה מסמים ולהתחיל תהליך גמילה בריא והדרגתי שיחזיר אותו לתלם. מרכז ההוליסטי "אחרת" יכול לסייע לכם להיגמל במהרה, בעזרת התאמת טיפול רלוונטי, לווי וייעוץ צמוד, מהרגע שפניתם להתחלת התהליך ועד לסופו.

גמילה מסמים – איך מייצרים מוטיבציה?

כדי שיהיה אפשר להתחיל הליך של גמילה מסמים קשים או קלים, צריך קודם כל רצון אישי. כלומר, כאשר המכור מזהה שהוא מתחיל להעלות מינונים ומרגיש צורך להתחיל גמילה, הוא צריך לעשות את הצעד ולבחון מרכזי גמילה כדי להתחיל ולהיגמל. אבל מה קורה בפועל? רוב המכורים לא עושים את הצעד, מנסים לעיתים להפסיק את השימוש בעצמם וכך למעשה גורמים לנזק הרבה יותר גדול ממה שהם חשבו. גמילה עצמאית היא ללא ספק יכולה להיות טובה למי שיודע לעשות אותה נכון. מכורים לרוב חושבים שההפסקה צריכה להיות מידית, אך במקרה של שימוש בסמים – חייב להפסיק את השימוש בהדרגה כדי להצליח להיגמל. כדי לייצר מוטיבציה ולהתחיל הליך גמילה – צריך אמונה, הבנה של התהליך, היכרות עם מכון הגמילה והתמסרות. כל השאר, קטן עליכם.

ההצלחה תלויה בכם

אחרי שמצאתם את המוטיבציה שלכם, את האנרגיות והרצון להתחיל גמילה מסמים, כעת כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את מכון הגמילה ולהתחיל תהליך גמילה משנה חיים. בתהליך תקבלו טיפול מתאים ורלוונטי אך ורק לכם, ייעוץ, הכוונה וכלים להתמודדויות השונות. שכן, לכל הליך גמילה יש מורכבות כמו: תופעות הלוואי שמגיעות בהדרגה וצריך לדעת איך להתמודד איתן נכון. מרכז ההוליסטי "אחרת" הוא וותיק ומנוסה, תוכלו לקבל תמיכה, לווי וייעוץ מלא על ידי אנשי מקצוע ומטפלים מקצועיים עד שתגמלו באופן מלא ובריא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here