האם כדאי לך לעשות לייזר במפשעה?

0
265

לאחרונה, יותר ויותר נשים וגם גברים מעדיפים הסרת שיער בלייזר. ואכן, כיום זהו אחד ההליכים חסרי הכאב והיעילים ביותר להיפטר משיער גוף לא רצוי. ואם גילוח או שעווה מקובלים פחות או יותר להסרת שיער בזרועות או ברגליים, כאשר העור מחוספס יותר ואין בעיות עם שערות חודרניות, אז הסרת שיער בלייזר היא אידיאלית לאזורים אינטימיים.באסתטיק לייזר אנו משתמשים במכשירים חדשניים להסרת שיער ויכולים להראות כמה דוגמאות שמדברות על לייזר במפשעות לפני ואחרי.

השיטה הטובה ביותר להסרת שיער במפשעות

רבים מאיתנו כל כך התרגלנו לביקור חודשי אצל קוסמטיקאית לצורך שעווה, עד שאנחנו לוקחים את זה כמובן מאליו, כמו ללכת למניקור. אבל לא משנה כמה מקצועית ומנוסה הקוסמטיקאית, שעווה היא תמיד סוג של רולטה. בהתאם ליום המחזור החודשי או מחזור צמיחת השיער, ניתן לקבל אזור ביקיני חלק לחלוטין, או לאחר מספר ימים, ניתן לראות פה ושם שערות גדלות שהשעווה לא הצליחה להוריד.

גם כמעט בלתי אפשרי להגיע לעור חלק באזור הביקיני עם גילוח: גירוי ושערות חודרניות ילוו אותכם כל הזמן. אבל מה אם נגיד שיש אלטרנטיבה מוכחת, מודרנית ואמינה שתסיר שיער לא רצוי באזור האינטימי ביסודיות וכמעט לנצח? אחוז קטן מהלקוחות עשוי להזדקק ל-1-2 טיפולים מתקינים לאחר מספר שנים. הסרת שיער בלייזר באזור הביקיני היא ערובה לעור חלק לחלוטין, רעננות, ובואו נהיה כנים, 100% ביטחון עצמי!

לייזר במפשעות לפני ואחרי טיפול מה מותר ומה אסור?

הכנה להסרת שיער בביקיני בלייזר למרות העובדה שתהליך הסרת שיער בלייזר הוא בטוח לחלוטין, על מנת לקבל את התוצאה לה מצפים, כדאי לבצע מספר תנאים פשוטים:

שבועיים לפני ההליך המתוכנן, צריך להימנע משיזוף. אין ליטול אנטיביוטיקה של טטרציקלין שבועיים לפני ההליך. 3 ימים לפני טיפול, לא להשתמש במוצרים המכילים אלכוהול באזור האינטימי. יום לפני האפילציה, הסירו שיער באזור הביקיני עם סכין גילוח.

לאחר הסרת שיער בלייזר, תצטרכו להקפיד על הכללים הבאים: אם מופיעה אדמומיות, טפלו באזור בקרם מרגיע שהקוסמטיקאית תמליץ לכם עליו. במשך 3 לא כדאי לבקר בסאונה, לשחות בבריכה או בים.. אין להשתזף במשך 14 ימים.

ליועץ עם קוסמטיקאית שלנו ולהסרת שיער צרו קשר עם אסתטיק לייזר ונענה על כל השאלות שלכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here