האם לבחור צלם חתונות וידאו או סטילס או אולי שניהם

0
2837
האם לבחור צלם חתונות וידאו או סטילס או אולי שניהם

אולי אתם מכירים את ההתלבטות הזו. יש חתונה באופק, כולם נורא מתרגשים, כולם (במיוחד הכלה ואמא שלה) רצים שהכול יהיה הכי מושלם שבעולם, ומה יהיה בחתונה, ומי יתקלט ומה הכלה תלבש ושמלה צמודה או נפוחה, והחתן חליפה מחויטת או משהו פחות פורמאלי ועוד מיליון שאלות. אחת מהן שדשנו בה הרבה הייתה האם לשכור צלם חתונות מסוג זה אחר, צלם סטילס או וידאו או אולי שניהם.

כשמסתכלים על זה יש יתרונות לכאן ולכאן. הסטליס היו הפה עוד לפנינו (כמו התקליטים) היו צילומים, בהתחלה בשחור לבן (לא אמנותי כמו של היום) אח"כ בצבעים, אפשר היה לביים לחייך כמו שצריך ובסוף היה יוצא משהו. היום רואים את זה יותר כשמסתכלים על צילום בת מצווה,  או על צילום בר מצווה. חתונות זה כבר סיפור אחר.

לצילום בוידיאו יש את היתרונות שלו, הכול יותר דינאמי. מצד אחד יותר אמיתי מצד שני אפשר לערוך וליצור סרט שרוצים, הכול יותר חי, אפשר לשלב קטעים מהעבר, מהווה, קטעים שחברים צילמו שהמשפחה ערכה, לפעמים של דודים מחו"ל שלא מגיעים לחתונה האבל שולחים צ'ק שמן, את כל זה צלם חתונות במרכז טוב יודע לעשות.

ואולי שניהם, גם תמונות הסטילס, האומנותיות יותר (ובל נשכח את אלו שמצולמות בחוף הים לפני החתונה, ולרציניים יותר, שעושים צילומי אוויר) וגם את תמונות הוידיאו של האירוע עצמו או של החברים והמשפחה גם וגם, ואז הכול מונצח והכול קיים, חתונה מושמת. שאולי להיפך יותר הכול יותר מידי דביק.

חשבנו הרבה על מה ומי ואם ולמה בכול הנושא של צלם חתונות. בסוף החלטנו לנסות לכור את שניהם. בחרנו צלם חתונות שיש אפשרותו לצלם גם כך וגם כך וכולנו היינו מאושרים. אפילו האימא של החתן, שזה לא בא לה בקלות האושר הזה. אבל הפעם היא התרצתה. האמת שהיא גם ביקשה שנמשיך לצלם את ירח הדבש אבל זה כבר היה נראה לי מוזר למרות שתחשבו על זה. זה  יכול להיות סאטרט אפ לא רע גם ככה הכול מצולם היום.

הצילום מתחלק להמון תחומים, ישנם צלמים שמתעסקים יותר בתחום המסחרי, ישנם כאלה שמתעסקים באירועים, ויכול להיות גם צלם שיעשה בעיקר צילום אדריכלי, תוכלו למצוא המון מידע ודוגמאות צילום נוספות באתר המצורף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here