הגיע הזמן שתגלו את העוצמה שלכם

0
3765
הגיע הזמן שתגלו את העוצמה שלכם

אנחנו רוצים להאמין שאנחנו בעלי עוצמה אבל חוששים לפעול, בא לנו לבלוט בשטח אבל יש לנו מספיק סיבות להישאר בצללים ולהימנע מהחיים המלאים שמגיעים לנו באמת. כך אנחנו מתרחקים מהחלומות שלנו, מוותרים על מה שיכולנו להגשים וממשיכים לתהות מה היה קורה אם היינו מגיעים לזוגיות הנחשקת, למשרה המושלמת או לגזרה שממש בא לנו להגיע אליה. בזמן שיש מי שמדמיין את החיים שיכולים היו להיות לו, יש גם מי שפועל כדי לחיות אותם במלוא העוצמה, וסדנאות ההעצמה האישית הן הכלי האידאלי עבורו.

במקום לוותר לאתגרים – להתגבר עליהם

כאמור, לנו הנשים יש מספיק סיבות לוותר לעצמנו ולעגל פינות, ונדמה לנו שהן ממש טובות. בפועל אנחנו נכנעות לאתגרים ומתבססות על אמונות שאין להן מקום יותר בחיים שלנו. הרצאות לנשים במסגרת סנדאות העצמה אישית היא ההזדמנות הטובה ביותר לזהות את כל החסמים האלה, את כל הסיבות הלא-מועילות שבגללן אנחנו מרגישים עדיין קצת תקועים – ולהתקדם לעבר היעדים האמיתיים שלנו. אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי ומי שחיה את החיים במלוא העוצמה ובתחושת סיפוק מופלאה, מלווה כל אחד ואחת בדרך להגשמה האישית ולחיים מלאי עוצמה שבהם האתגרים הם רק מהמורה קטנה בדרך, ולא יותר מזה.

הגיע הזמן לשנות דפוסי התנהגות

סדנת העצמה אישית היא בדיוק המקום שבו הכל קורה והשינוי האמיתי מתחיל. גם אם אתם מרגישים שנתקעתם במשרה שלא באמת מתאימה לכם, גם אם משהו בזוגיות מעט חורק וגם אם אתם בטוחים שהחיים שלכם אמורים להיות אחרים לחלוטין – הכלים שתקבלו בסדנה יעזרו לכם להתקדם לעבר המטרה. מצד אחד תזהו את דפוסי ההתנהגות שאימצתם ואת האופן שבו הם דווקא הסבו לכם נזק, ומצד שני תגדירו אותם מחדש. מכאן הדרך אל החיים המלאים ואל תחושת הסיפוק המופלאה קצרה וברורה יותר.

כוח נשי ומימוש הפוטנציאל

בשנים האחרונות זוכות הנשים למקום של כבוד, והכוח העצום שלהן מקבל סופסוף את ההערכה הראויה. כדי לממש את הפוטנציאל האדיר שגלום בנו פותחה סדנת העצמה נשית. הכלים החשובים שהיא מעניקה מאפשרים לכל אישה לזהות את הכוחות הרבים שברשותה ולפרוץ את כל הגבולות שעצרו אותה עד היום. הדרך לחיים המאושרים שכל אישה ראויה לה דורשת מאיתנו להתבונן פנימה ולפעול כדי להגיע אל המטרות הגדולות ביותר שניצבות בפנינו. עם השיטה הייחודית של אירית בוטבול-עובדיה הדרך הזו סלולה היטב וכדי לצאת אל המסע את מוזמנת ליצור קשר בטלפון 03-5007888.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here