הדרך הטובה ביותר להרחיק את היונים מהמרפסת

0
1667
הדרך הטובה ביותר להרחיק את היונים מהמרפסת

הן נחשבות לטהורות ויפות אבל בפועל, היונים יכולות להוות מטרד לא קטן. למרות צבען הלבן והמיתוס המוכר (על יונה עם עלה של זית), הריחות הבלתי נסבלים מוכיחים שהן נעימות בעיקר כשהן רחוקות. אז מה עושים? במקום לפגוע בהן שלא לצורך, יש כמה דרכים טובות להרחיק אותן מהבית. חלק מהשיטות בסיסיות ופשוטות (אבל הרבה פחות יעילות) ואחרות מספקות מענה יעיל וארוך טווח. אז איך תעשו את זה נכון?

למה השיטות הביתיות לא עובדות?

מי שסובל מהיונים הטורדניות שמקוננות על המזגן או בפינת מרפסת השירות, כנראה מכיר את השיטות השונות להתמודד עם הבעיה. דיסקים אמורים לסנוור אותן, דחלילים נועדו להרתיע וגם התקנת רשת פשוטה אמורה לעשות את העבודה. בפועל השיטות הללו לא באמת עובדות. היונה לומדת לעקוף את הדיסק, מבינה שהדחליל הוא לא יותר מאשר פסל חביב ולרוב היא גם מוצאת פרצה ברשת. שירות מקצועי של הרחקת יונים בצפון הוא הצעד האידאלי שיאפשר לכם להתמודד בצורה טובה ויעילה יותר עם היונים, וחברת זבנג נעזרת בפתרונות חדשניים להרחקת המטרד – לרבות סליל קפיצי ומכשיר ייחודי המפיק צלילים שמרתיעות את היונה.

הפתרון: חברת הדברה מקצועית

כשאנחנו חושבים על חברת הדברה אנחנו חושבים על בעל מקצוע עם ציוד כבד ומסיכה שנועדה להגן עליו מפני הכימיקלים המתפזרים לחלל האוויר. אז נכון, במקרים רבים השיטה הזו אולי עדיין קיימת, אבל בכל הקשור להרחקת יונים, כשאתם מזמינים מדביר בנהריה או בקריות – הפתרונות המוצעים לא כוללים פגיעה פיזית ביונה עצמה. יש לנושא הזה חשיבות עליונה, שכן אין כל סיבה לפצוע או להרוג את היונים החונות במסתור הכביסה שלכם. עם פתרונות נכונים אפשר להפוך את הפינה הזו לנעימה ומזמינה הרבה יותר, וזהו פתרון אפקטיבי ופשוט יותר.

מה עושה מרחיק יונים מקצועי?

בהנחה שאתם מחפשים מדביר בקריות או חברה מקצועית שתרחיק עבורכם את היונים הקולניות, חשוב להבין מה הם האמצעים העיקריים שעומדים לרשותו. למשל, הסליל הקפיצי הופך את הנחיתה למאתגרת במיוחד עבור היונים, והן נאלצות לאתר מקום חלופי להקמת הקן. לעומת זאת, המכשיר המפיק צלילים אולטרה-סוניים יוצר סביבה בלתי נסבלת מבחינת הציפורים הממהרות לברוח מהמום. בהתאמה נכונה של פתרון ההרחקה האידאלי לתנאי השטח ולצרכים הייחודיים שלכם, חברת זבנג מאפשרת לכם ליהנות משקט מוחלט, בלי לשלשת יונים או חשש מפני הניחוחות הנלווים. אתם מוזמנים לבחור את הפתרון הנכון עבורכם וליצור קשר בטלפון 052-5688240.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here