הדרכים הכי טובות להתקרר בקיץ

0
353
הדרכים הכי טובות להתקרר בקיץ
קרדיט לתמונה: depositphotos

חודש יולי מתקרב, ועוד לפני כן הספקנו לחוות כמה ימים חמים מאוד השנה, כיאה לאקלים הישראלי. אפילו אם אתם מאוד אוהבים שמש ואת הקיץ, וחולמים להשתזף כמו שצריך, אתם ודאי מתחילים לחשוב על פתרונות יצירתיים להתמודדות עם מזג האוויר. זה חשוב, לא רק כדי להתרענן ולחוש בנוח, אלא גם כדי להגן על עצמכם מפני מכות חום והתייבשות. איך עושים את זה? הכנו לכם כמה טיפים מועילים.

תכניסו לגוף כמה שיותר נוזלים

הרוויית הגוף משמעותית מאוד עבור שמירה על טמפרטורה פנימית תקינה, וגם מסייעת לכם להרגיש הרבה יותר טריים וקלילים, ולעבור את הימים החמים מבלי לסיים עם הלשון בחוץ. הכי טוב לשתות הרבה מים, אבל בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, גם נוזלים אחרים מועילים.

שייקים יכולים להיות גם צוננים, גם בריאים וגם טעימים, והם כנראה הפתרון המהנה ביותר, אבל גם שתייה קלה תעשה את העבודה. מומלץ לא להגזים בשתיית קפה כאשר חם מאוד, מכיוון שיש למשקה תכונות מייבשות.

אל תחשפו את עצמכם לשמש בשעות הכי חמות

כל עוד זה נמצא בשליטתכם, תנסו להישאר בצל או יותר טוב מזה, במזגן, בעיקר בשעות השיא של השמש הקופחת. אם אתם בכל זאת צריכים להיות בחוץ, או לחילופין רוצים לבלות על חוף הים, חשוב מאוד למרוח קרם הגנה. בכל מקרה, המטרה שלנו היא להתקרר, ולשם כך עדיף פשוט להישאר בבית.

תתלבשו בהתאם

בתור ישראלים, לא צריך ללמד אתכם להתלבש בצורה דלה, אבל בכל זאת החלטנו לזרוק כמה מילים. תתלבשו בצורה כמה שיותר רפויה, עם בדים נושמים (כמו כותנה) ותעשו הכל כדי לא להזיע בכפות הרגליים. כלומר, אם זה אפשרי, אל תתהלכו בנעליים סגורות, ובטח שלא כבדות מדי. גם כובע ומשקפי שמש עשויים מאוד לעזור.

תמצאו פתרונות לשינה נעימה

אתם ודאי יודעים שזה לא בריא לישון כל הלילה עם מזגן, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לסבול מחום כאשר אתם מנסים לישון ולאגור כוחות לימים הבאים. יש כל מיני טריקים שאתם יכולים לנסות, כולל אפילו לקרר או להקפיא את המצעים לפני שאתם נכנסים למיטה. יש גם כריות ושקיות קירור למיניהן, שאתם יכולים לתחוב מתחת לסדינים או בין הרגליים.

תקררו את האזורים הכי רגישים

בגוף שלכם, יש כמה "נקודות חמות". אם תצליחו להשאיר אותן צוננות יחסית, תרגישו הרבה יותר טוב. אפשר לעשות את זה באמצעות שקיות קירור. האזורים הם:

  • קרסוליים
  • מאחורי הברכיים
  • זרועות
  • מאחורי המרפקים
  • צוואר
  • רכות

תאכלו אוכל חריף

זהו טיפ שמתאים במיוחד לחיך הישראלי. מי לא אוהב חריף? ואם הוא עוזר לכם להתקרר, אפילו יותר טוב. זוהי עובדה מוזרה אבל נכונה: חריפות מצננת. היא מגבירה את קצב זרימת הדם בגוף, מה שגורם לכם להזיע, וזהו מנגנון של הגוף שהוא אמנם לא נעים במיוחד, אבל מצנן את הגוף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here