המדריך המלא להפקת בת מצווה בכותל

0
208
credit: elhananevents.co.il

אירועי בת מצווה בכותל כוללים את התפאורה היפה ביותר בארץ. נופי העיר העתיקה מבטיחים תמונות מרהיבות. לא תמצאו מקום מיוחד יותר לחגיגת המאורע. חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים מתמחה בהפקת אירועים בכותל המערבי. כל שעליכם לעשות בשביל להפיק אירוע מושלם זה לחייג אל חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים, לספר איך אתם רואים את האירוע שלכם, להעביר רשימת מוזמנים ולקנות בגדים. עם חברת הפקות מקצועית אתם לא צריכים לעבוד קשה! חושבים שזה יקר? כדאי שתדעו שדווקא חברות להפקת אירועים מקבלות מהספקים המקומיים את המחירים הכי טובים.

עם מי צריך לתאם את האירוע?

כל חגיגה של אירוע בכותל יש לתאם מראש. התיאום חיוני למניעת עומסים באזור הכותל. כלות בת מצווה וחתני בר מצווה מגיעים מכל רחבי הארץ והעולם, כדאי לוודא שלא מתקיימים כבר באותו היום אירועים רבים או אירועים המוניים. הפקה מקצועית של אירוע הכותל המערבי בר מצווה / בת מצווה תכלול תיאום של האירוע עם הגורמים המתאימים.

איך מתכוננים לקראת מזג האוויר של ירושלים?

אם תאמתם בת מצווה בכותל וצפויים גשמים באותו היום, ניתן לקיים את הטקס באזור התפילה המקורה. חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים תדע להבטיח אירוע מושלם ואירוח מפנק בכל מזג אוויר. אתם מצדכם מתבקשים להתלבש בהתאם ולהנחות את האורחים שלכם להצטייד במעילים קלים בחודשי האביב והקיץ או במעילים וצעיפים בחודשי החורף והסתיו. בימי הקיץ נמליץ על כובעים ותכשירי הגנה מפני השמש.

איפה אפשר לאכול באזור?

ברחבת הכותל המערבי אכילה אינה מתאפשרת. קיימים באזור מספר מתחמים מקורים בהם ניתן להציב שולחנות. לרוב האזורים המקורים עמוסים ולא ניתן להבטיח מראש מקומות ישיבה לכולם. העיר ירושלים מציעה מסעדות ומתחמי אירועים לאירוח של קבוצות קטנות וגדולות. בתום הטקס ברחבת הכותל הקבוצה תיסע יחד אל מסעדה ותיהנו מארוחה טובה. בהתאם לגודל של הקבוצה תשכרו את המסעדה כולה או רק את חלקה.

כמה אורחים אפשר להזמין לאירוע בכותל?

בכדי לשמור על אווירה משפחתית אינטימית כדאי להגביל את כמות האורחים ל-50. חברת אלחנן אלבז הפקות אירועים ערוכה להפיק אירועים בכותל המערבי בעבור קבוצות קטנות וגדולות. לפי העדפה שלכם אפשר לתאם השתתפות של חלק מהאורחים בטקס בכותל בעוד שאר האורחים יוזמנו רק אל המסעדה או אולם האירועים.

נגישות לנכים באזור הכותל המערבי

סמטאות העיר העתיקה כוללות מדרגות ומעברים צרים. עליכם לדאוג מראש לליווי של בן משפחה בעבור קשישים או אורחים עם קושי בניידות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here