המדריך המלא לכיריים אינדוקציה

0
1775
המדריך המלא לכיריים אינדוקציה
קרדיט FREEPIK

כשמדובר בעמדת הבישול בבית, חלקנו פוחדים לזנוח את הכיריים הישנות והמוכרות לנו לטובת חידוש טכנולוגי, גם אם מובטח לנו שזה הולך להקל לנו על החיים ועל ההתנהלות במטבח בכלל. ובכל זאת בעידן הטכנולוגי כאשר הבתים הופכים לחכמים יותר, בכל מיני צורות שונות החל מתאורה שנשלטת דרך אפליקציה בטלפון ועד דודי שמש חכמים, הגיע הזמן לשמוע קצת יותר על כיריים אינדוקציה ועל כל הדברים החשובים שכדאי לדעת לפני שרוכשים כיריים מהסוג הזה. תהיו בטוחים שאחרי המאמר הזה, כבר תדעו האם הכיריים האלה בשבילכם או לא.

חווית שימוש נוחה במיוחד

אחד הדברים הכי חיוביים בכל מה שקשור לכיריים אינדוקציה, הוא העיצוב הייחודי שלהן, שמאפשר חווית בישול ייחודית שמתעלה על כל דבר אחר. העיצוב השטוח של הכיריים הוא נוח במיוחד לעבודה עם סירים בגדלים שונים, מהסיבה שלא תצטרכו לשבור את הראש במיקום הסיר בדיוק במרכז הלהבה. ה"להבות" של האינדוקציה מסומנות על גבי הכיריים בצורה ברורה והמיקום של הסיר על פניהן הופך לדבר פשוט במיוחד. 

מבחינה עיצובית, העיצוב השטוח של הכיריים מאפשר לבצע ניקיון שלהן בצורה קלה ופשוטה, ללא צורך לפרק חלקים שונים כמו בכיריים גז הקלאסיות. בנוסף בזמן שאתם לא משתמשים בכיריים, תוכלו למקם עליהן חפצים שונים ובעצם לחסוך עוד מקום אחסון במטבח שלכם.

זה הזמן לקנות כלים ייעודיים לאינדוקציה

שימו לב שבשימוש בכיריים מסוג אינדוקציה כבר לא תוכלו להשתמש בסירים הישנים שסבתא הורישה לכם, וזה הזמן לרכוש סירים ומחבתות ייעודיים לשימוש בכיריים מסוג אינדוקציה. היום רוב החברות שמייצרות סירים מוציאות דגמים שמתאימים לשימוש גם בכיריים גז וגם בכיריים אינדוקציה, אך בכל זאת תמיד חשוב לבדוק שלסיר יש את הסימון המתאים, שמצביע שניתן להשתמש בו גם בכיריים אינדוקציה.

מנגנון ביטוח מנצח

כנראה שזה הוא אחד היתרונות הכי משמעותיים שכדאי לקחת בחשבון כשמדברים על מה זה כיריים אינדוקציה. מנגנון הביטוח החדשני של הכיריים האלה, מוודא שהלהבה נכבית מייד ברגע שאתם מסירים את הסיר ממנה. כך תהיו בטוחים שלא שכחתם שום גז דלוק, אחרי שכבר הסרתם את הסיר מהלהבה.

בנוסף עקב העובדה שהאינדוקציה עובדת על חשמל ולא גז, אין לכם יותר סיבה לסגור את ברז הגז כשיוצאים מהבית, ואין את הפחד שידלוף גז בטעות ויסכן את כל בני המשפחה והבית. זו אחת הסיבות שכיריים מהסוג הזה הפכו להיות הכיריים המועדפות על ידי הורים עם ילדים קטנים בבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here