המורכבות של פירוק אסבסט

credit: pixabay

המבנה הישן שבו נמצא המשרד שלכם למעשה כולל גג אסבסט? ברור לכם שאתם לא יכולים להמשיך ככה יותר ואתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון? כדאי שתדעו:  פירוק אסבסט זו עבודה מקצועית לכל דבר ועניין. כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע, אסבסט הוא חומר שמוגדר כמסוכן, וזאת למרות שבמשך שנים השימוש בו בישראל היה מאוד נפוץ. היום כבר ברור שהחומר הזה מסכן את בריאותנו ולכן ברור מדוע צריך לפרק ולפנות אותו. מחפשים קבלן מקצועי שיוכל לעשות את העבודה הזאת עבורכם? התקשרו עוד היום לחברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה ותראו שלא תצטערו.

 

לכאורה, פירוק של חומר כזה או אחר שמשמש אותנו בבנייה זה לא עניין כל כך מורכב. צריך בדרך כלל משאיות גדולות להעמסת חומרי הבניה ולא מעט ידיים עובדות. עם זאת, במקרה של פירוק אסבסט אנחנו רואים שהדברים הרבה יותר מורכבים. פירוק של אסבסט דורש תכנון, אישור וקבלן מורשה. אנשי המקצוע שיעלו אל ראש הגג לפנות את האסבסט יוכלו לעשות זאת רק בעזרת ציוד מגן ואת המקום כולו צריך לגדר. יש ליידע את הסביבה על פירוק האסבסט וגם צריך לפנות את לוחות האסבסט, בשלמותם, אל מקום הטמנה מורשה.

 

תוך כמה זמן עבודה כזאת יכולה להסתיים?

ברור מדוע, אם אתם זקוקים לשירותי פירוק אסבסט, תרצו שזה יקרה כמה שיותר מהר. אתם הרי לא רוצים לסכן את עצמכם ואת הסביבה בכך שתהיו חשופים עוד ועוד זמן לחומר הנורא הזה. לכן חשוב לא רק לטפל בעניין, אלא לעשות זאת, בעזרת קבלן מתאים, כמה שיותר מהר.

 

קבלן מורשה שעובד ביעילות מדהימה

יצא לכם לשמוע על קבלנים שיכולים לפנות ולפרק אסבסט אך עובדים בצורה לא מספיק יעילה? הם אינם מקפידים על החוקים והתוצאות לא מספיק טובות? אם כך, ברור מדוע תרצו להימנע מהזמנת אנשי מקצוע כאלה. הדרך הנכונה להבטיח שפירוק האסבסט אצלכם יסתיים בצורה כמו שצריך היא להתקשר עוד היום אל חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה ולהזמין את השירות היעיל שלה בתחום הזה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here