המקום שבו כולם מתחברים לרגשות

תקשורת זוגית מקרבת
קרדיט: pixabay

מערכות יחסים מחייבות עבודה תמידית אם רוצים שהן ימשיכו לעבוד לטובתנו וללא אי הבנות. תקשורת זוגית, על אחת כמה וכמה שחייבת תחזוקה ואוורור שוטפים. אלא שלכל אחד יש את הקצב וההעדפות שלו בכל מה שקשור להצפה רגשית ולכן לא כולם מפנימים תובנות ומסרים שמשדרים בסביבה הקרובה שלהם. לפעמים זה מגיע לפיצוץ בלתי נמנע ולפעמים זה מתגלה בסדקים שנפערים עם הזמן, בקצב שלהם. לכל זוג הדרך משלו לטפל בתקשורת הזוגית ובאי הבנות כאלה ולפעמים פשוט אפשר לתחזק זאת בדרכים לא קונבנציונליות, כמו חדר בריחה מיוחד שמוקדש לתקשורת הזוגית ולפענוח הצפנים שלה. זוגות רבים באים לשם, מדי פעם כדי להתנסות בשעה וחצי של תהליכים, שנבנו על בסיס מחקרי, או פתרון חידות שהן למעשה פתרון סוגיות מחיי הזוגיות שלהם. לפעמים כדאי לשקול בחירה כזאת בתור אטרקציות ליום הולדת לבת זוג, בגלל הערך המוסף של ערב כזה. הצופן הזוגי חדרי בחירה מתאימים לכל מי שמוכן לאתגר הזוגיות המרתק הזה שיוצאים ממנו תמיד עם תובנות חדשות.

ההנאה מובטחת

לא כל תהליך זוגי לבחינת הרגשות ותיאום הציפיות שלכם, חייב להיות מייסר ובעייתי. לפעמים מדובר באופציה של יום כייף זוגי שעוברים יחד במקום נחמד ואינטימי, עם הרבה כבוד לזוגיות שלכם ולתקשורת שלכם. אתם יכולים להסתגר בחדר בריחה עם כל המשמעויות שיש בזה ולפתור חידות שמדברות למעשה עליכם כזוג ועל הבחירות שלכם במסלול הזה. אם אתם מרגישים שטיפול זוגי אינו המקום המתאים לכם לאוורר רגשות ולהציף את הנושאים הרגישים ואינכם רוצים תיווך של מטפל כלשהו, חדר בריחה כזה הוא כנראה מקום מתאים יותר לעבודה עצמית על הקרבה והאינטימיות שלכם. ההנאה מההליך המשחקי ועל כל מה שכרוך בו מובטחת בכל מקרה.

מקום שבו מדברים

יכול להיות שאתם זוג עסוק שרוצה להשקיע בזוגיות שלו אבל אתם לא מצליחים למצוא את הזמן המתאים לכך, ורוצים להתפנות לזה בצורה ממוקדת ומנותקת מהיום יום. זה בדיוק מה שאפשר לקבל במקום כזה שבו תתרגלו תקשורת זוגית מקרבת ותוכלו לעבוד על הבנה טובה יותר אחד של השני. בצופן הזוגי, מנטרלים אתכם מהטלפונים שלכם, אתם חולצים את נעליכם לפני הכניסה לחדר ובאמת מאפשרים זמן התבודדות והתבוננות שאינם מתאפשרים ביום יום שלכם כזוג. וזה לא רק מהנה, או מחבר, או שם את הרגשות שלכם במקום הראשון,  זה בהחלט מאפשר גם ונטילציה ואוורור של חסמים שהיו אולי ביניכם. לא זה לא טיפול זוגי, מדובר כאן במסע שאתם עושים למען הזוגיות שלכם, מסע שנוגע ברגשות שביניכם ובחיבור האינטימי והריגשי והנפשי שלכם.  וגם לאלה שביניכם שהזוגיות נהדרת, זהו מקום שמאפשר עוד רובד מעמיק של חיבור זוגי, קצת אחר.  הצופן הזוגי חדר הבחירה (לא הבריחה) הוא המקום שבו תבלו זמן איכות אמיתי ולא פלא שזוגות רבים חוזרים לשם שוב ושוב.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here