הסוגים השונים של מבני המרפסות

0
628
מרפסת מעוצבת

מרפסת מעוצבת יכולה להוסיף אלגנטיות לאסתטיקה החיצונית הכוללת של הבניין. מרפסות הן מקומות נהדרים להתכנסות של בני משפחה וחברים, לברביקיו בסוף השבוע, להירגע אחרי יום ארוך, ליהנות מהנוף ולראות את העולם. אם אתם שוקלים להוסיף מבנה מרפסת בבית, האם חשבתם כבכר על העיצוב? האם אתם יודעים איזה עיצוב מרפסות מתאים לבית שלכם? ישנם כמה סוגי המרפסות השונים מתוכם תוכלו לבחור את מבנה המרפסת שיתאים ביותר לביתכם. כמובן שחברת אלד יזמות ובניה בע"מ, אשר מתמחים בתחום המרפסות ידעו לייעץ לכם לגבי המרפסת המתאימה, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הבטיחות.

הוספת מרפסת תהליך לא מורכב כלל

הוספת מרפסת שמש אינה יצירה הנדסית מורכבת, כאשר 'מרפסת ג'ולייט' היא הפשוטה ביותר, אשר מרכזת את כל היתרונות של מרפסת במחיר משתלם. המרפסות הקטנות הללו הן ללא ספק האפשרות הטובה ביותר לדירות, כאשר לא כל השכנים מסכימים לשינויים מבניים משמעותיים בבניין. בקשת רשות להוספת מרפסת מבעלי הדירות חיונית לכל מי שגר בדירה, אך בעל בית שרוצה להתקין כל סוג של מרפסת יצטרך להתייעץ ולקבל אישור גם מהרשות המקומית. תצטרכו להגיש בקשה לאישור תכנון אם בכוונתכם להוסיף מרפסת מכל סוג שהוא לביתכם. אלד יזמות ובניה בע"מ ישמחו לעזור לכם עם זה, כמו גם לנהל את כל ההליך מול הרשות המקומית כדי להעביר את הבנייה את כל תקנות הבנייה לאחר תחילת העבודה.

עצות פרקטיות עבור סגירת מרפסת שמש

אם לדירה שלכם יש כבר מרפסת בצד שטוף השמש של הבניין, אז בכל שנה אתם צריכים להתמודד עם בעיות כמו התחממות יתר של המרפסת עם תחילת הקיץ, כמו גם שמש בהירה ומסנוורת. ימים חמים מביאים לא רק שמחה, אלא גם בעיות. מי שיש לו מרפסת שממוקמת בצד השמשי יודע היטב כי לא רק המרפסת עצמה מחוממת, אלא גם החדר הצמוד אליה. מאווררים ומזגנים עובדים קשה, אבל הם לא פותרים את הבעיה. ומה לעשות עם קרני השמש הבהירות שמעוורות את העיניים? אפשר כמובן להתחבא מאחורי וילונות, אבל יש פתרון נוסף שלא רק יציל אתכם מהחום והשמש המסנוורת, אלא גם יהפוך את המרפסת ליפה ופרקטית- סגירת מרפסת שמש. לעתים קרובות אנשים מתלוננים כי לאחר סגירת המרפסת, הם לא קיבלו את הקרירות הרצויה והחום והקרניים המסנוורות ממשיכות להטריד את חייהם. בעזרת עבודתם המקצועית מזה 30 שנה של חברת אלד יזמות ובניה בע"מ, אתם לא תתקלו בבעיה שכזו. סגירת המרפסת תתבצע באופן איכותי ומקצועי, והתוצאה הסופית תשאיר אתכם שבעי רצון!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here