הפקת סרטון תדמית

0
99
קרדיט : canva

האם חשבתם פעם להשתמש בסרטונים כדי לקדם את העסק שלכם? כבר לפני זמן רב, המשווקים הבינו שסרטונים ממירים ביעילות רבה יותר מטקסט. אתם יכולים לשפר את הדירוג שלכם במנועי החיפוש ולהגדיל את מעורבות הצרכנים בעזרת ווידאו פשוט. הפקת סרטון תדמית הוא האפשרות הטובה ביותר שלכם לפרסום העסק שלכם ולהגברת המכירות והכרת המותג. שבעים ושניים אחוז מהצרכנים מעדיפים לצפות בסרטונים כדי ללמוד על מוצר או שירות, ושמונים אחוז מהמפרסמים טוענים שהסרטון עזר להם להגיע לעסקאות נוספות.

הגדרתו של סרטון תדמית

סרטון תדמית הוא סרטון פרסומת שנוצר כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלכם ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. הפקת סרטון תדמית היא הדרך היעילה ביותר למכור כל מוצר או שירות מכיוון שהוא יכול להמיר אפילו את המידע המורכב ביותר למשהו משעשע, מרתק ובלתי נשכח. סרטון תדמית הוא סרטון שנוצר לקידום קמפיינים שיווקיים, מכירות או אירועים. בסרטונים אלו משתמשים בטון מיוחד כדי למשוך את הקהל ולעורר את סקרנותו. הוכח שסרטונים אלו מגבירים את מעורבות הצופים ומספקים את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה, מה שהופך אותם להשקעות מצוינות. עם זאת, אלו לא היתרונות היחידים שלהם.

מדוע יש צורך להשתמש בסרטוני תדמית?

להעביר את המסר במהירות- הפקת סרטון תדמית מספקת לצופים את כל המידע הדרוש על המוצר או השירות שלכם ובמקביל משאיר אותם לרצות עוד. טווח הקשב של משתמשי האינטרנט הולך ופוחת מדקה  לדקה. הימים של כולם קדחתניים, והעולם נע במהירות. אין מקום לעיכוב. לכן, הלקוחות דורשים תוכן המעניק את מירב המידע בכמות הזמן המינימלית. זוהי המטרה העיקרית של סרטון תדמית, שכן הוא לוכד את תשומת הלב של הקהל ומעורר את סקרנותו.

שפר את הנראות שלכם ברשת- הרבה השתנה מאז ימי השיווק ה"מסורתי". העסק שלכם חייב להיות בעל נוכחות דיגיטלית חזקה כדי להצליח בעולם הווירטואלי של היום. יצירת סרטון תדמית והרסום שלו באתר האינטרנט שלכם משפרת משמעותית את SEO שלכם. סביר להניח שגוגל יעדיף אתרים עם סרטונים בתוצאות מנוע החיפוש. ככל שסרטונים מחזיקים מבקרים באתר, הם מגדילים את זמן השהייה, וזה גורם אחד שתורם לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

אנשים מעדיפים סרטונים- אתם לא יכולים לומר כל כך הרבה רק עם כמה שורות טקסט ותמונה בודדת. עם זאת, עם סרטון, יש לכם יותר זמן להעביר את המסר שלכם ביעילות. אנשים רוצים מידע שיוצג בצורה הפשוטה והיעילה ביותר.

כדי להנות מכל היתרונות הרבים שמספק לכם סרטון תדמית, אולפן הקלטות והפקות זאנג מספק לכם אולפן מקצועי, את כל הציוד הנדרש וגם ליווי צמוד ואישי של עורך מוזיקאלי מומחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here