הפתרון האידאלי לטיפול בשומן נמצא בכלל במכון הקוסמטיקה

0
1879
הפתרון האידאלי לטיפול בשומן נמצא בכלל במכון הקוסמטיקה

אחרי לא מעט ביקורים אצל תזונאים, מאמני כושר ומכוני פילאטיס למיניהם – השומן הבטני עדיין שם. את אולי עושה את מה שצריך בדיוק לפי הספר, אבל התוצאות לא ממהרות להגיע. גם אחרי שנעלמו כמה קילוגרמים מופיעה בעיה חדשה: סימני מתיחה. רגע לפני שאת מרימה ידיים ומחליטה להשלים עם מר גורלך כדאי שתכירי את הפתרונות המתקדמים שעוזרים לך להתגבר על כל המכשולים, ולהגיע אל היעד. וזאת, תוך שיתוף פעולה עם צוות אורכידאה.

לא רק הסרות שיער וטיפולי יופי

היום כבר ברור לחלוטין שעולם היופי והטיפוח כולל הרבה יותר מאשר טיפולי יופי והסרות שיער בדרכים שונות ויצירתיות. ככל שאנחנו דואגות לאסתטיקה שלנו, כך אנחנו מחפשות פתרונות שיאפשרו לנו להרגיש הכי טוב שאפשר – כי אנחנו הכי יפות כשאנחנו בטוחות בעצמנו. אחד הכלים הפרקטיים והנוחים ביותר הוא ללא ספק אורכידאה, מכון קוסמטיקה שמציע מעטפת מושלמת של טיפולים המותאמים לכל אישה על פי הצורך שלה. ממיצוק העור ועד להצרת ההיקפים, כל מה שאת צריכה נמצא במרחק נגיעה.

הטיפול בשומן הבטני

גם אם עונת הרחצה וגם אם לא, השומן הבטני בהחלט מעורר בנו תחושת אי נוחות. תפריט האוכל הקפדני ומאות כפיפות הבטן לא תמיד מספיקים, אבל גם התהליך האיטי הזה לא אמור להרתיע אותנו באמת. למעשה, המסת שומן בטני היא פעולה פשוטה יחסית, וזה קורה בזכות הטכנולוגיה שמשנה לחלוטין את כללי המשחק. נקודת המוצא היא שרקמת השומן רגישה לקור יותר מכל רקמה אחרת, ומכאן שחשיפת הרקמות לקור (מינוס 9 מעלות) מאפשרת לשומן להתפרק – ואת התוצאות ניתן לראות בתוך מספר שבועות בלבד.

אחרי הירידה במשקל: סימני המתיחה

הצלחת לרדת במשקל וזו בהחלט סיבה טובה למסיבה, ובכל זאת הביקיני נשאר עדיין בארון. הסיבה העיקרית לכך היא סימני המתיחה שנותרו מאחור. למרבה המזל טיפול בסימני מתיחה גם הוא אפשרי, והטכנולוגיה נכנסת לפעולה גם כאן. בהיעדר הצורך בהליך כירורגי פולשני וללא כל סיכון מיותר, שיטת הטיפול להעלמת סימני המתיחה היא פתרון פרקטי ומוצלח במיוחד.

כל התשובות – תחת קורת גג אחת

היום כבר אין ספק. האסתטיקה חשובה לכולנו אבל עם הכלים הנכונים והצוות המקצועי ביותר נוכל להשיג אותה בקלות, בלי כאבים ובלי הצורך בהליכים פולשניים שדורשים תקופת החלמה לא מבוטלת. ממיצוק העור ועד טיפול בגלי רדיו תוכלי למצוא בקליניקה אורכידאה בדיוק את מה שנכון עבורך. את מוזמנת לגלות עולם מופלא של טיפולי אסתטיקה מתקדמים וליצור קשר בטלפון 072-3954002‏.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here