הצד השלילי של חזה גדול

0
264
3
credit canva

אחד המאפיינים הבולטים אצל נשים, הוא החזה. חזה גדול הוא לרוב סימן לפוריות ונשיות. אך ישנם גם צדדים שלילים בחזה גדול. נשים בעלות חזה גדול עשויות לסבול מכאבי גב ויציבה לקויה שכן הן סוחבות משקל גבוה בקדמת הגוף אשר משפיע על צורת הגוף. בנוסף לכך, הן מתקשות במציאת בגדים מתאימים בעיקר בגדי ים והלבשה תחתונה שתהיה נוחה אך גם אסתטית ויפה. לא די בכך, הן סובלות גם מתשומת לב לא רצויה והערות פוגעניות המשפיעות על הביטחון העצמי שלהן ולכן חלקן בוחרות לעבור ניתוח הקטנת חזה. בקרב אותן נשים חיפוש – ניתוח הקטנת חזה מחיר הוא גבוה על מנת לבדוק האם יש באפשרותן לממן את הניתוח ולהכניס הקלה לחייהן.
אלונה שכטר פלסטיקה ואסתטיקה היא קליניקה המציעה מגוון טיפולים שיגרמו ללקוחותיהם להרגיש טוב ולהגשים למראה שהם רוצים. הליווי בקליניקה נעשה בצורה מקצועית, נעימה ואתית.

להילחם בזמן

ככל שהשנים עוברות אנחנו וגופנו משתנים. אחד הסממנים הבולטים להזדקנות הוא עור הפנים שלנו שמאבד מרמות האלסטין והקולגן שלו ובכך מאבד מהאלסטיות הטבעית שלו. עור חלק, מוצק וללא קמטים וקמטי הבעה נראה עור צעיר ואילו עור נפול ובעל קמטי הבעה הוא בעל מראה זקן. נשים רבות בוחרות לעשות תהליך הרמת פנים, על מנת להחזיר לעצמן את המראה הצעיר יותר ולהילחם בשינויים כתוצאה מזמן, גנטיקה או שינויים במשקל הגוף. במהלך הפרוצדורה, איש המקצוע מותח את שרירי הפנים ומוציא את עודפי עור כך שמתקבל מראה הדוק יותר.

להחזיר את הביטחון העצמי

אוזניים בולטות הן תופעה שמתרחשת אחת לכמה זמן אצל אנשים שונים לרוב מתורשה. האוזניים הבולטות, בעיקר אצל ילדים ובני נוער, גוררת הצקות, הקנטות ומילות גנאי שכן המראה החיצוני משפיעה רבות על האינטראקציה החברתית ולכן גם מושפע מכך הביטחון העצמי שלהם. ההורים, שרוצים את הטוב ביותר עבור הילד שלהם, לאפשר לו לגדול בתחושה טובה ושיהיה בעל חברים, מתקשים לראות אותו סובל ומחפשים פתרונות לבעיה. כיום, קיים פתרון קל יחסית והוא ניתוח הצמדת אוזניים המאפשר עיצוב האוזן לצורה טבעית יותר ופחות בולטת. לעיתים קיימת התחושה כי עבור ניתוח הצמדת אוזניים מחיר גבוה, אך כיון וזה הליך יחסית פשוט, מחירו לא גבוה מאוד.
אלונה שכטר פלסטיקה ואסתטיקה, היא קליניקה אשר מציעה מגוון רחב של טיפולים וניתוחים קוסמטיים עם ניסיון רב. הקליניקה שמה לה דגש ללוות את המטופל לאורך כל התהליך, בצורה מקצועית, רגישה ונעימה ולהגשים ללקוחותיה את המראה שהם מחפשים. למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו 1800-210-210

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here