התועלות המשמעותיות של טיימר איכותי

0
281
טיימר
קרדיט: ateka.co.il

טיימר – ובעברית קוצב זמן או שעון עצר – הוא פריט פשוט לכאורה אבל רב תועלת. ישנם טיימרים אנלוגיים ודיגיטליים, ועוד הבחנה בין סוגי טיימרים שונים היא בין אלה המותקנים על פס-דין בתוך הלוח ואלה המותקנים על גבי פנל כשהחוגה נשארת מחוץ ללוח. במרחבי המגורים ניתן למצוא טיימרים בעיקר לצורך הפעלת הדוד, כך שבני הבית יוכלו ליהנות ממים חמים בזמן הנוח ביותר מבחינתם. בנוסף ישנם כמובן עוד שימושים רבים לקוצבי זמן – למשל להפעלת משאבות, תאורה, מנועים ועוד ועוד. התפקיד החשוב של הטיימר מחייב רמת דיוק מרבית ואמינות ללא פשרות ובקטלוג של חברת אטקה תמצאו מגוון רחב של טיימרים שעונים על שתי הדרישות הנ"ל.

* אוטומציה וחיסכון בזמן – אנחנו חיים בעידן שבו יותר ויותר פעולות מתבצעות באופן אוטומטי, גם במרחבי המגורים וגם במפעלים ובעצם בכל מקום. ההפעלה האוטומטית של מנועים או משאבות מאפשרת התנהלות יעילה במיוחד ומבטיחה חיסכון ניכר בזמן עבודה, משום שאין צורך בעובדים שיפעילו ויכבו את המכונות השונות.

* חיסכון בחשמל – כשאנחנו מדליקים דוד חשמלי באמצעות קוצב זמן, אפשר לוודא שהוא יכובה אחרי זמן קצר, כשכבר יש מספיק מים חמים, ולא יפעל שלא לצורך. באופן כללי שימוש בטיימרים מוביל לחיסכון בחשמל ולכן גם לחיסכון כספי.

* הארכת תוחלת החיים של מכשירים חשמליים – פעילות יתר של מכשירים חשמליים שוחקת אותם בקצב מואץ ומקצרת את תוחלת החיים שלהם. התוצאה: הוצאות מיותרות וצריכה עודפת.

ייעוץ מקצועי ומגוון רחב של דגמים מתקדמים

קוצב זמן חייב כאמור להיות מדויק ואמין. דרישה נוספת היא טווח רחב מספיק, לרוב משניות ועד שעות, כדי שניתן יהיה להפעיל את המכשיר החשמלי על-פי הצרכים ובנוחות מרבית. אטקה בע"מ משווקת מגוון רחב של דגמי טיימרים של חברות מובילות דוגמת OMRON, ובהם טיימר כפול שני זמנים, רב מיתחי כוכב משולש, רב מיתחי גודל מאמ"ת ועוד. בנוסף מציעה החברה ייעוץ מקצועי על בסיס ניסיון של למעלה מ-50 שנות פעילות בתחום הציוד החשמלי, וכן זמני אספקה מהירים במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here