חובת דיווח מס בהשקעות נדל"ן

0
23
דוח מס אמריקאי

אנשים שהם אזרחי ישראל ומשקיעים בנדל"ן בארה"ב כפופים למיסוי ולדיווח. הדרישות והסיווגים הספציפיים משתנים בהתאם לגורמים כמו מעמד התושבות והאזרחות שלהם. למשל, ישנם הבדלים בין תושבים שאינם אזרחים לבין אנשים בעלי אזרחות כפולה, או כאלה שמשקיעים באמצעות שותפות עם אזרח אמריקאי לבין אנשים המשקיעים לבד. רצוי ואף חיוני לפנות לסיוע של רואה חשבון מומחה שיכול להדריך אתכם באמצעות טפסים, מסמכים והליכי רישום הדרושים כדי להבטיח שזכויותיכם מוגנות בכל נושא מיסוי נדלן בארהב . אז בין אם אתם הבעלים היחידים או המשותפים של הנכס, ובלי שום קשר לאזרחותכם הישראלית או האמריקאית, אתם מחויבים להגיש את הדוחות הרצויים.

 

עמידה בחובות רגולטוריים: הגשת דוחות שנתיים בזמן

בין ישראל לארה"ב קיים הסכם מס, המחייב קיזוזים מסוימים במקרים שונים. ארה"ב מבדלת את עצמה מישראל הן בשיעורי המס והן בציפייה שכל אזרח בה ייקח אחריות על מעשיו וידווח בזמן על מה שצריך, וזאת למרות שארה"ב נחשבת כמדינת החופש. דיווח מס בארה"ב מקיף את כלל ההכנסות שלכם, כולל השקעות בשוק ההון וזה באמצעות דוח מס אמריקאי. המיסים על רווחי שוק ההון והשקעות הנדל"ן, שונים מהמיסים בישראל, אך עדיין כוללים את חובת הדיווח, מכיוון שעל כל רווח מוטלים מיסים. במידה ויש לכם אזרחות כפולה, גם של ישראל וגם של ארה"ב, חשוב לבצע חישובים ספציפיים כדי לקחת בחשבון את ההפרשים הנובעים מנטל המס הנמוך בדרך כלל בארה"ב. הבטחה שהמדינה הנכונה תקבל את ההפרש של המיסים היא חיונית בנסיבות אלה.

 

הבדלים משמעותיים בין המדינות

אזרחים ישראלים בעלי אזרחות אמריקאית מתקשים לעתים קרובות להבין את חובות המס ודרישות הדיווח שלהם בשל הבדלים משמעותיים בין שתי המדינות. קיים שוני גם במושגים בסיסיים כמו מספר תעודת זהות וכללים שונים לגבי הנפקתה. רצוי להכיר את התנאים השונים שנקבעו על ידי הרשויות כדי להימנע מצבירת חובות מס וקנסות שצוברים ריבית. בנוסף, יש להתייחס לחובות אלו באופן מאורגן על בסיס שנתי כדי להבטיח עמידה בתנאים ולהימנע מעונשים מיותרים. חברת Virtue tax דואגת לטפל בכל ההתחייבויות המשפטיות הנדרשות ומגישה בשמכם את הדוחות המתאימים לרשויות המס.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here