חיסכון אמיתי מתחיל בבית, בחשבונות שלכם

0
117
קרדיט canva

אם אתם מאלה שמגלים בשנים האחרונות שהם משלמים יותר מדי על צרכים בסיסיים כמו חשבונות למיניהם, הגיע הזמן לעשות חושבים מה אפשר לשפר ואיך אפשר לחסוך יותר. החיסכון בהוצאות לא מתחיל רק במה שאתם יכולים לקנות פחות אלא בהרגלי הצריכה שלכם ואיפה הם יכולים להשתנות. יש דברים שאי אפשר לגעת בהם, כמו מים וחשמל, אבל אפשר בהחלט לחסוך במים כשמשתמשים בחסכמים, למשל, ואפשר לחסוך בחשבון החשמל ובצריכתו כאשר עוברים להשתמש במכשירי חשמל שהם אנרגטית יותר יעילים וצורכים פחות חשמל. זה נכון לגבי מכונת כביסה ומקרר בדיוק כמו למזגן. מכיוון שמזגן הוא אחת ההוצאות הכי גדולות של כולנו במיוחד בקיץ, אין מנוס מלבדוק אופציות של מזגנים יעילים וחסכניים יותר. כדי לקבל מחיר מזגן מיני מרכזי טוב יותר כדאי לקחת בחשבון אם כך גם את החשבון שתשלמו על ההפעלה שלו. במובן הזה, מערכת מזגן אינוורטר יכולה לעלות מעט יותר משחשבתם בהתחלה, אולם לטווח הרחוק היא תחסוך הרבה מאוד כסף, עד 40% מחשבון החשמל שלכם בהפעלה של מזגן כזה לכל הבית. חברת כוכב הקור מציעה לכם ייעוץ והתקנה של מערכת כזאת כדי לייעל את המיזוג בבית ולחסוך בעלויות.

איך אפשר לחסוך כסף במיזוג?

החיסכון האמיתי במיזוג לא מתקבל מכך שמתקינים מזגן זול יותר משום שזוהי הוצאה ראשונית שחייבת להיות משוקללת עם החשבונות של החשמל שצורכים אחר כך. את החשבונות הגדולים שבאים אחרי שמתקינים מזגן מאוד לא חסכוני אנחנו משלמים שנים אחר כך ומשום כך זה לא חסכוני. אם מתקינים מזגן vrf מחיר החשמל יורד בשנים שאחר כך משום שזהו מזגן חסכוני מאוד שצורך פחות חשמל עד 40%. הסוד טמון במדחס של המזגן. אם במזגן רגיל המדחס מפסיק לעבוד ומתחיל בכל פעם שהוא צריך לחזור ולקרר את החלל, הרי שבמזגן אינוורטר המדחס נשאר על אותה מהירות ולכן גם לא מקפיץ את צריכה החשמל. בכך הוא חסכוני ועובד ביעילות מבלי שיצטרך לשנות הרבה.

שקט ונוח

מערכת מיני מזגן כזאת היא מערכת שנחשבת לשקטה מאוד ולכן אפשר ליהנות מזה כבונוס להפעלת מזגן חסכוני בבית. הוא לא מפריע לאף אחד ונוח מאוד להפעלה גם במקומות עבודה שבהם רוצים לעבוד בשקט. ההתקנה מחייבת התקנת תקרת גבס שמעליה מותקנות התעלות שמחוברות למנוע המרכזי ולכן אפשר להתקין את המזגן רק במקומות שבהם זה אפשרי מבחינת קונסטרוקציה. חברת כוכב הקור תשמח לבדוק אצלכם ולייעץ לכם בנוגע למערכת מיזוג שמתאימה לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here