חמשת חטיפי החלבון שבאמת טובים עבורכם

0
930
קרדיט תמונה FREEPIK

מבקשים לקנות חטיפי בריאות שבאמת טובים עבורכם? קבלו את חמשת חטיפי חלבון המומלצים ביותר בשוק, החל מחטיפים של חברת הרבלייף ועד חטיפים של Quest Nutrition.

  1. חטיף חלבון הרבלייף

יש להרבלייף מוצרים רבים המפורסמים באתר החברה, ביניהם חטיף חלבון הרבלייף . מדובר בחטיף שמהווה מרכיב של דיאטת הרבלייף אך ניתן גם לצרכו לחוד. החטיף מתאים לאכילה לפני אימון או אחריו ומספק למתאמן את האנרגיה הנחוצה לו. אין בו גלוטן, הוא מכיל מאה ארבעים קלוריות, שישה עשר גרם פחמימות ועשרה גרם של חלבון התורם לבניה של מסת שרירים. כמו כן החטיף מועשר בוויטמינים מקבוצת בי שעוזרים לשחרור של אנרגיה מפחמימות ושומנים, ומוצע בטעמים נהדרים של וניל שקדים, שוקולד בוטנים או לימון.

  1. חטיף חלבון אלפאס

עוד חטיף מומלץ הינו של המותג אלפא. זהו חטיף חלבון אלפאס בוטנים אפוי השופע בערכי תזונה, עם עשרים ואחד גרם של חלבונים, שפע של סיבי תזונה ותחושה משביעה במיוחד. כמו כן מדובר בחטיף כשר ודל קלוריות, שאין בו חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספת של סוכר.

  1. חטיפי בריאות של Quest Nutrition

מותג תזונת הספורט Quest Nutrition ידוע בחטיפי החלבון האיכותיים שלו, שיש בהם עשרים גרם חלבון ועשרים וארבעה גרם פחמימות, וארבעה עשר גרם סיבי תזונה. החטיפים עצמם מכילים סיבי תירס, איזולט של מי גבינה או חלבון חלב, חמאת קקאו ושקדים, ומוצעים בטעמים נהדרים של שוקולד, שוקולד צ'יפס ומוקה, אוכמניות ועוד. יחד עם זאת חטיפים אלו אינם מתאימים למי שרגיש ללקטוז.

  1. Pure Protein Bars Variety Pack

חטיפי חלבון של Pure Protein Bars Variety Pack הינם ללא אגוזים ועשירים בחלבון, שמוצעים בטעמי שוקולד מעולים, כמו שוקולד וחמאת בוטנים, שוקולד צ'יפס ושוקולד דלוקס. 

יש בחטיפים האלו עשרים גרם חלבון ושני גרם סוכר ומעט מאוד שומן, ולכן הם גם טובים לדיאטה. בנוסף חטיפים אלו מכילים חלבונים מסויה וממי גבינה, חמאת שקדים, חמאת קקאו וקולגן איכותי. יחד עם זאת אין בהם הרבה סיבי תזונה.

  1. חטיף בריאות RXBAR

חטיף חלבון טבעי עשוי מחומרי גלם נקיים ואיכותיים, לרבות תמרים, חלבוני ביצה, שקדים וקשיו. אין בו גלוטן, תוספת של סוכרים או חומרים משמרים. החטיף עצמו מכיל שניים עשר גרם של חלבון וחמישה גרם של סיבי תזונה. מכיוון שהוא דל קלוריות הוא מתאים לדיאטה וגם מעולה למי שרגיש ולגלוטן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here