חשיבותה של בחירת מעצבת פנים לעיצוב הבית

0
138
קרדיט:pixabay

בין אם רכשתם דירה חדשה שאתם רוצים לעצב על פי הטעם שלכם ובין אם זו הדירה שאתם מתגוררים בה כבר שנים ורוצים לתת לה מראה מחודש ורענן, מומלץ לפנות למעצבת פנים שתבין מכם מהם הרצונות שלכם, הטעם, הסגנון האהוב עליכם ותוציא אותם אל הפועל.

אם אתם גרים באזור שרון, בחרו מעצבת פנים ברעננה והסביבה אשר מכירה היטב את האזור, את תנאי השטח, סגנון הבניה והעיצוב המקובלים ועוד. מעבר לכך, ישנם מספר דגשים חשובים בבחירתה והם:

  • וותק – הניסיון כאן הוא הכרחי שכן אנו נשאף למעצבת פנים מנוסה ככל האפשר וזאת על מנת שהיא תספק לנו פרספקטיבה רחבה יותר לגבי הבית שלנו, תוסיף יצירתיות ותשדרג אותו באופן משמעותי.
  • כימיה – מטרתו של עיצוב דירה הוא שתרגישו את התחושה הטובה ביותר בדירתכם לטווח ארוך. לשם כך צריכה להיות הבנה מלאה ביניכם לבין המעצבת. פגשו את המעצבת ותרגישו את הכימיה והאם הפגישה בינכם זורמת, נעימה והאם המעצבת מצליחה להבין מהו רצונכם וטעמכם וכבר מתחילה להעלות רעיונות כיצד ליישם אותם..
  • המלצות – בקשו לדבר עם ממליצים אשר עברו את אותו תהליך שאתם עומדים לעבור. שאלו שאלות על תהליך העבודה ואון התנהלות של המעצבת עם הלקוחות
  • לכו לראות בתים – אין כמו מראה עיניים. בקשו לראות פרויקטים

אודליה ברזילי היא מעצבת פנים בעלת משרד בוטיק אשר מתמחה הן בתכנון אדריכלי והן בעיצוב פנים. אודליה עובדת בשיתוף עם הלקוחות ונהנית מחוויית הבית ועיצובו ומביאה איתה ניסיון רב ומקצועיות.

לגור בדירה ולהרגיש בארמון

אחד מסגנונות עיצוב הבתים המיוחד ביותר הוא ללא ספק עיצוב פנים יוקרתי שכן סגנון עיצוב זה ניחן במגוון דברים ייחודיים אשר נמנה אותם כעת והם:

  • שימוש בחומרי גלם איכותיים. בכל סגנון עיצוב, בין אם זהו סגנון כפרי, מודרני, סגנון וינטאג' וכו', עיצוב פנים יוקרתי נמדד ראשית באיכות החומרים. חומרי גלם איכותיים יראו טוב גם לאורך זמן רב
  • בחירת בעלי מקצוע איכותיים וברמה גבוהה – מעבר לעבודת המעצבת יש לבחור בקבלן מבצע איכותי בסופו של יום, גם אם ישנה הקפדה על חומרי גלם איכותיים, ללא עבודה יסודית ומקצועית לא תתקבל התוצאה הרצויה. ריצוף לא ישר, שקעים לא באותו הגובה וגמרים לא ישרים ומדויקים יבלטו לעין ויצרו מראה מרושל
  • עיצוב הרמוני המחבר בין חלקי הבית לכדי שלם: שילוב נכון של כל החומרים בבית אשר מדברים באותה שפה עיצובית וחיבור נכון של חומרים צבעים ותאורה בצורה הרמונית ייצרו את המראה המושלם. נעים מזמין ויוקרתי

לעצב ולתכנן

בשביל ליהנות מעיצוב פנים ברמה גבוהה ואיכותית כדאי לפנות למעצבת פנים מנוסה.  אודליה ברזילי אשר הינה מעצבת פנים ואדריכלית פנים מקצועית ובעלת ניסיון רב. היא תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה לפרטים נוספים וייעוץ חייגו: 052-2301678 .

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here