חשיבות הבטיחות בעבודת מנופים

0
1433
חשיבות הבטיחות בעבודת מנופים
קרדיט pixabay

אתרי בנייה הם מטבעם אזורים מסוכנים, עם נטייה גבוה לתאונות עבודה, שהרבה מהן יכולות להיגרם מעבודה לא נכונה עם הציוד הכבד באתרי הבנייה, כגון בעבודת מנופים. תאונות יכולות לקרות בכל סוג של בנייה גם כאשר כל הגורמים פועלים בהתאם למדיניות הבטיחות והנהלים שנקבעו על ידי צוות הניהול ומינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית, עדיין עלולות לקרות תאונות. אחת התאונות הטרגיות ביותר שיכולות לקרות באתר בנייה היא תאונת מנוף. תאונות אלו עלולות לגרום לפציעות קטסטרופליות, מוות ומיליוני כסף בנזקי רכוש ותביעות פיצויים. אינספור חברות בתעשיות הייצור והבנייה מסתמכות על מנופים שונים, לצורך הרמה והובלה של חומרים. כאשר הם מותקנים ומשתמשים בהם כראוי, מערכות אלה הופכות את הפעולה לקלה ובטוחה יותר. אבל, תאונות מנוף תקורות גורמות מדי שנה לפציעות קשות ולהרוגים. מניעת אסונות אלה דורשת מהעובדים להכיר בסיכונים מסוימים המתרחשים במהלך הפעולה ולפעול לפי נהלי בטיחות כדי להימנע מהם. ישנם מספר סכנות שיכולות להתעורר לגבי מנופים באופן כללי. תאונות רבות כוללות מערכות הרמה גדולות כמו מנופי מגדל ומנופים ניידים. אך סיכונים קיימים בכל סוגי המנופים ובכל ההיבטים של פעולת המנוף. על מנת לשפר את הבטיחות בעבודת מנופים, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בשירותי מנופים שונים.

מה גורם לתאונות מנוף? 

תאונות מנוף יכולות לקרות מסיבות שונות. אלו כוללים: מנוף שנוגע בקו חשמל, כשהמנוף מוריד את העומס שלו, כשהמנוף נבנה או הורכב שלא כהלכה, כשלים עם חיטוט הבום

קריסת המנוף עקב עומס יתר על המידה ומתמוטט בגלל משקל רב מדי, מפעיל המנוף אינו מוסמך, תחזוקה לא תקינה של המנוף, עובד שנופל מהעגורן, סוג המנוף הלא נכון נבחר לתפקיד ועוד. לדוגמה, כמעט 45 אחוזים מכלל תאונות המנופים מתרחשות כאשר מנופים באים במגע עם קווי חשמל, על פי הסטטיסטיקה של מדינת ישראל ושאר מדינות מפותחות. המספרים אפילו גדולים יותר במדינות מתפתחות כמו למשל הודו וסין.

שירותי מנוף מסוגים שונים 

מנופים והשירותים שהם מספקים מתחלקים בהתאם לפתרונות השונים, אותם מספקים המנופים השונים. ישנם מספר סוגים עיקריים של שירותי מנוף כגון:

– שירותי מנוף להכנת הקרקע לבנייה

– שירותי מנוף למהלך הבנייה

– שירותי מנוף לבנייה בגבהים

– שירותי מנוף לפינוי וניקיון של מגרשי בנייה

– שירותי מנוף למפעלים

כל השירותים השונים הללו נמצאים ממש בהישג יד בפנייה לחברה הטובה ביותר בארץ, אשר עוסקת בתחום ההובלות והבנייה – אלעזר הובלות ומנופים. חברה מקצועית, אמינה ויסודית שמתמחה כבר שנים רבות בשירותים שונים של מנופים. צריכים עזרה בפינוי, בבנייה או בהעברה של בניינים, מפעלים על תכולתם?

אלעזר הובלות כאן עבורכם, על מנת לספק לכם שירותי מנוף שונים ברמה הגבוה ביותר בארץ, תוך כדי התמקדות בצרכים שלכם, במשימה שעומדת לפניכם, בלוחות הזמנים שלכם, עד שתצאו מרוצים.

עורך דין לכל מטרה

במקרה של תאונות או מקרים מצערים שונים שיכולים להיווצר במתחמים שונים של בנייה, רצוי לפנות לעורך דין. עורך דין שיוכל לייעץ, ללוות ולהכווין אתכם בתוך המסגרת המשפטית ועל הצד הטוב ביותר. לטיפול במקרים קיצוניים מומלץ לפנות לעורך דין פלילי תותח. אנו מעוניינים להמליץ לכם על העורך דין עבורכם באזור הצפון שיוכל לספק את כל צרכי הייעוץ והשירותים מעורך דין פלילי שתוכלו לבקש. המשרד של נדב גרינולד, מטפל בתיקים של תחום המשפט הפלילי, הטוב ביותר בצפון הארץ. ענו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המשרד של נדב גרינולד כבר היום לשירות בתחום בדין הפלילי. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here