יישור שיניים שקוף- החיוך האידיאלי בלי שישימו לב

0
98
קרדיט - Pixabay

לא מעט מבוגרים אשר לא טיפלו בצעירותם בשיניים עקומות, מוצאים את עצמם תוהים האם בגילם כדאי לטפל בעניין שכן, יישור שיניים מסורתי כולל שימוש בסמכים העשויים מתכת, דבר אשר עלול לפגוע באופן מהותי בנראות החיצונית שלהם. חשוב מאוד שתדעו שאם אתם חולמים על חיוך יפה ועל שיניים ישרות, בהחלט לא כדאי שתוותרו על החלום הזה רק בשל העובדה שאתם חוששים מתהליך יישור שיניים או שאתם חוששים שהדבר יפגע במראה שלכם. כיום ניתן למצוא תהליך ישיור שיניים שקוף אשר ידוע כיעיל ביותר ובעיקר, בלתי נראה.

יישור שיניים שקוף- במה מדובר?

יישור שיניים שקוף מתבצע באמצעות אינויזיליין. מדובר על התקן עדכני ליישור שיניים שקוף אשר מחליף את גשר הברזל המסורתי, המגושם ובעיקר, הבולט לעין. המטרה של יישור שיניים היא לתקן שיניים אשר ממוקמות בצורה טובה וזאת בכדי לייעל את תפקוד השיניים, את המנשך וכמובן את המראה של השיניים. בעוד שכאשר מדובר על יישור שיניים בילדות, לרוב בוחרים בגשר ברזל, הרי שאם מדובר על יישור שיניים בגיל מבוגר יותר, לרוב יוצע פתרון אחר שמטרתו היא לא לפגוע באסתטיקה של האדם ובמראה שלו.

יישור שיניים בשיטת אינויזליין מציע לאנשים פתרון הרבה פחות בולט לעין מהסמכים המסורתיים. מדובר על שיטה מודרנית שמטרתה היא לתקן בעיות אורתודנטיות קלות על בינוניות וההתקן המדובר מיישר את השיניים כמו פלטה מסורתית, אך הוא כול קשתית פלסטיק שקופה אשר ניתן לשלוף אותה.

בכדי להתקין את הקשתית המדוברת יש צורך להגיע לאורתודנט מקצועי ומנוסה בתחום יישור שיניים שקוף אשר יבחן את המצב ובהתאם אליו יחליט האם אכן השיטה מתאימה לאדם. חשוב לדעת כי הקשתית השקופה תוחלף כל שבועיים בממוצע וזאת בהתאם להמלצה של הרופא. מדובר על טיפול יקר יותר, אך עבור מבוגרים רבים שרוצים לקבל תוצאה טובה, בלי שהטיפול יהיה ניכר לעין, ההשקעה בהחלט שווה את זה.

כיצד עובד יישור שיניים שקוף?

יישור שיניים שקוף הוא טיפול אשר מתבסס על טכנולוגית רפואת שיניים ממושבת. הוא מתאים מאוד ליישור שיניים למבוגרים אך לעיתים הוא יכול להתאים גם לבני נוער וזאת בהתאם למבנה השיניים הספציפי שלהם. בטיפול זה האורתודנט ישתמש בסט של קשתיות פלסטיק אשר יוחלפו מדי פעם לפעם. כל אחת מהקשתיות הללו מעוצבת ומיוצרת באמצעות טכנולוגיית הדמיה ממוחשבת תלת ממדית כך שהיא תותאם באופן ספציפי לתזוזה של השיניים המתוכננת.

יישור שיניים ללא גשר

אינוילייזן הוא למעשה יישור שיניים ללא סמכים, חווים או גשר. כאשר השיניים עקומות בצורה חמורה, גשר המתכת יהווה את האופציה היחידה שתצליח ליישר את כלל השיניים. אולם, במקרים של בעיות אורתודנטיות קלות כך לדוגמא: במקרה שבו יש כמה שיניים בולטות או עקומות, במקרים שבהם יש רווחים קטנים בין השיניים ועוד, יישור שיניים ללא גשר יהווה את הבחירה הטובה ביותר. כמובן שמי שיחליט איזה יישור שיניים יתאים לכם יהיה אורתודנט מקצועי ומנוסה בתחום המדובר.

כל היתרונות של יישור שיניים שקוף?

ליישור שיניים שקוף יש מגוון יתרונות שונים לרבות: ראשית כל, מדובר על התקן כמעט בלתי נראה אשר לא פוגע באסתטיקה או במראה של האדם וזאת בניגוד לגשר ברזל או פלטות שגרתיות מסורבלות. כל אדם אשר מעוניין ליישר את שיניו מבלי שהדבר יפגע במראה שלו, ייהנה מהשיטה המדוברת.

מדובר על שיטה שלרוב תהיה נוחה יותר שכן, בניגוד לפלטות המגושמות או לגשר ברזל, מדובר על קשתיות קלילות ונוחות יותר.

בעוד שקשה מאוד לשמור על היגיינה של הפה כאשר מדובר על גשר ברזל קבוע, הרי שההתקן המדובר נשלף בצורה קלה ונוחה, כך שקל הרבה יותר לשמור על ההיגיינה של הפה, קל יותר לאכול ועוד.

לפרטים נוספים אודות יישור שיניים שקוף היכנסו לאתר: https://dr-schwartz.org/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here