יכול להיות שאתם מכורים

0
404
נקי מסמים
קרדיט : pixabay

אפילו אם אתם לא יודעים

למרות שאתם חושבים שהכל בסדר ולמרות שאתם מודעים לסכנות שקיימות בשימוש בחומרים ממכרים לאורך זמן, זה לא אומר שאתם יכולים לחיות בקונספציה לאורך שנים. בסופו של יום יש עת שבה הגוף שלנו לא יכול להתמודד יותר עם השימוש בסמים, ואנחנו נמצאים בסכנת חיים ממשית. בשלב הזה, אין ברירה אלא לעצור הכל ולקבל את העזרה המקצועית של מרכז הגמילה שבטיא, כדי להחזיר את החיים למסלולם וכדי לחיות חיים בריאים יותר.

חומרים כימיים שאנחנו צריכים – הם סכנה לא צפויה

התמכרויות בשנים האחרונות באות לידי ביטוי בכל מיני דרכים. יש כמובן את מי שמוצא את עצמו מתמודד עם בעיות התמכרות בעקבות שימוש בסמים. אך כיום יש גם יותר ויותר אזרחים מן השורה אשר נדרשים לפנות לקבלת טיפול גמילה מכדורי שינה בעקבות החלטות לא נכונות או בעיות רפואיות שמהם הם סובלים לאורך הדרך. על פניו, לא מדובר על טיפול מורכב מידי. אך יחד עם זאת, יכולות להיות בעיות לאורך הדרך שידרשו מכם לקבל עזרה קצת יותר מקצועית.

התמכרויות עם רכיב חברתי חזק

במקרים שבהם מדובר על בעיות התמכרות שנובעות מתוך התנהגות, תהליך הגמילה נראה קצת אחר. הדוגמה הקלאסית היא תהליך גמילה מקנאביס שבו יש משמעות גדולה הרבה יותר לרכיב החברתי והתנהגותי, מאשר דווקא לשימוש בשמים. זה לא אומר שצריך להתעלם מהבעיה של ההתמכרות, אבל באותה נשימה צריך להיות מודעים לקשיים החברתיים שמלווים את האדם במהלך החזרה לשגרת חייו ולטפל בהם מבעוד מועד.

תהליכים שמשנים את הרגלי החיים השליליים

גמילה מהתמכרויות היא תהליך שבו אתם לומדים איך לשנות את הרגלי החיים הכי פשוטים והכי בסיסיים שלכם. כל תחומי החיים מושפעים, בוודאי אם אתם רוצים לחזור מהר לשגרת החיים שלכם. ועל כן אין מקום לוותר לעצמכם או להתנהג באופן שלא תומך בתהליך שלכם, אם אתם באמת רוצים לעשות שינוי עומק בחיים שלכם. אכן צריך להיות מאוד ממוקד מטרה, ובאותה נשימה גם לדעת איך לבקש את העזרה שאתם צריכים לבקש, כדי לטפל בכל אחת מהבעיות שלכם.

אנשי הצוות המקצועיים של מרכז הגמילה שבטיא ילוו אתכם שלב אחרי שלב עד שתמצאו את הדרך לחיים בוגרים בריאים ומאוזנים, שמאפשרים לכם להתמודד גם עם בעיות התמכרות קשות במיוחד. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות המקצועיים של החברה שלנו התקשרו 058-7124712.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here