יש מי שנלחם לצדכם ולמענכם

0
47
קרדיט Canva

עורכי דין עוזרים ללקוחות שלהם בכל מאבק שנדרש מהם לא רק נגד גופים שמקפחים ועושים עוול, כי אם גם במצבים רגישים שקורים בחיים ומחייבים טיפול משפטי חוקי למענם. כאלה המקרים כאשר אנחנו נקלעים למצבים שבהם האפשרות שלנו לדאוג לעצמנו מוגבלת ואנחנו זקוקים לעזרה של מישהו מוסמך אחר לקבל החלטות בעצמנו. חשוב לדעת ייפוי כוח מתמשך מה זה, על מנת להיעזר בכך כאשר נחליט שהגיע הזמן לערוך מסמך כזה. למעשה, כדאי לערוך את המסמך הזה מוקדם ככל האפשר. גם בגיל צעיר יחסית יכולות להיות חלילה בעיות רפואיות, או תאונות פתאומיות שפוגעות ביכולת שלנו לקבל החלטות, ולא רק בגיל זקנה. זה יכול לקרות בגלל מחלות, בגלל נסיעות והיעדרויות שמחייבות למנות מישהו אחר לטפל בעסק או בבית או באינטרסים מסוימים שלנו, או שזה קורה במצבים שכיחים יותר כמו מחלות זקנה שגורמות לפגיעה קוגניטיבית ולכן לפגיעה בכושר ניהול החיים שלנו. בייפוי כח מתמשך אתה קובע היום, את מי אתה רוצה למנות, באיזה תחום ומהם הסמכויות שלו. במקרים בהם לא נוכל להתנהל מול גופים רשמיים כמו משרדי ממשלה או גופים פיננסיים ולדאוג לעצמנו, עלינו למצוא מישהו אחר שאנחנו סומכים עליו על מנת לעשות זאת בשבילנו ולייפות את כוחו לכך. משרד שפירא בוטרמן עו“ד ונוטריון עורך מסמכי ייפוי כוח בדיסקרטיות, בעדינות וברגישות המתבקשות כדי לשמור על האינטרסים שלכם.

לשמור על זכויות בעבודה

זכויות חייבות להישמר גם בכל מקום עבודה שבו אנחנו רוצים לעבוד מבלי שיקפחו אותנו ויפגעו בזכויות שלנו. כאשר קורה מקרה כזה מומלץ לפנות לייעוץ על מנת לברר מה אומר החוק, לבדוק את החוזה שלכם מול מקום העבודה ולהתחיל לנהל משא ומתן שיחזיר לכם את התנאים שהובטחו או לפתור כל בעיה אחרת שנוצרת כתוצאה מכך. בין אם אתם עובדים, או מעסיקים שעומדים בפני תביעה או שאינם רוצים להיות חשופים לאחת וכן, אם אתם מעוניינים לשנות את החוזים שלכם עם לקוחות ומעסיקים, התייעצות עם עורך דין לענייני עבודה תבהיר לכם האם לדרישות שלכם יש סימוכין בחוק ומה כדאי לעשות בנוגע לכך, ואיך לנהל את המקרה שלכם.

למצוא עורך דין שמסייע לכם

משרדים רבים של עורכי דין פועלים שנים רבות ויכולים להציג הישגים רבים בייצוג לקוחות במקרים דומים לשלכם. ההבדל שעושה משרד כזה למתאים לכם הוא התחושה שאתם מקבלים מהטיפול במקרה שלכם, מניהול התיק בצורה שמתאימה לתפיסה שלכם ומהכימיה והתקשורת הטובות הטובה שנוצרות עם עורכי הדין שמטפלים בכם. יש לזה חשיבות רבה משום שאתם חושפים את הנושאים הרגישים והדיסקרטיים ביותר של חייכם ולכן חשוב מאוד לבחור נכון את מי שמייצג אתכם. זה קשור לא רק לניסיון מקצועי ולידע משפטי כי אם גם להתנהלות שמתאימה לכם ולאמון שנותנים בהם. במשרד שפירא בוטרמן עו“ד ונוטריון שמחים לעבוד עם הלקוחות שלהם לא רק על ייצוג משפטי כי אם גם לייעץ ולהדריך כיצד לפעול נכון בכל מצב רגיש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here