יתרונות וחסרונות של התקנת מזגן מיני מרכזי

0
623
התקנת מזגן מיני מרכזי

כאשר הילדים שלנו גדלים או ההורים מגיעים לגיל פרישה, רבים מאיתנו שוקלים לשפץ את ביתם כדי לאפשר להורים קשישים או לילדים מחיה ביחידת דיור נפרדת. מערכות מיזוג אוויר מיני מרכזיות נטולות תעלות מפוצלות הן אלטרנטיבה מצוינת להתקנת מערכת חימום וקירור נפרדת שלמה עבור אזור נוסף או משופץ. מומחי חברת כוכב הקור יכולים להציע לכם מספר אפשרויות להתקנה. כמו גם שירותי ייעוץ והכוונה מקצועיים בבחירת מערכת מיזוג אופטימלית לצרכים שלכם. מזגן מיני מרכזי הוא לא רק פתרון נהדר עבור כל הבית או בניה חדשה, אלא הוא יכול גם להיות בחירה טובה עבור תוספות חדרים שבהם הרחבה או התקנה של תעלות חלוקה אינה אפשרית.

להתקנת מזגן מיני מרכזי יש יישומים פוטנציאליים רבים בבתי מגורים. היישום הנפוץ ביותר הוא בבתים רב-משפחתיים שבהם נבנות תוספות חדרים או דירות קטנות. מערכות אלו הן אידיאליות כאשר הרחבת או התקנה של תעלות חלוקת אוויר אינה ניתנת לביצוע. בדומה למערכות מרכזיות מסורתיות, למערכות מיזוג מיני מרכזיות יש שני מרכיבים עיקריים: מעבה חיצוני, המכיל את המדחס ויחידת טיפול באוויר פנימית. חשמל, צינורות קירור, צינורות יניקה וניקוז עיבוי, מקשרים בין החלק החיצוני לבין החלק הפנימי של היחידה, כאשר מערכות מיזוג לרוב משתמשות בטכנולוגיית vrf.

כיצד עובדות מערכות vrf?

vrf היא טכנולוגיה המחליפה את נפח הקירור במערכת כדי להתאים לדרישות המדויקות של הבניין. נדרשת רק כמות מינימלית של אנרגיה כדי שמערכת תשמור על טמפרטורות מוגדרות, ותבטיח שהיא נכבית אוטומטית כאשר לא מזוהים דיירים בחדר. המנגנון הייחודי הזה הוא בר-קיימא יותר בטווח הארוך, שכן משתמשי הקצה חוסכים בעלויות האנרגיה תוך הפחתת פליטת הפחמן של המערכת שלהם. הביקוש הכולל בין כל היחידות הפנימיות יקבע כיצד היחידה החיצונית תתאים את נפח הקירור והטמפרטורה. רק על ידי אספקת הקירור או החימום הדרושים, המדחס ממשיך לחסוך כמות גדולה של אנרגיה במהלך פעולת מערכות vrf.

מערכות מזגן מיני מרכזיות הן השקעה טובה גם עבור מבנים מסחריים רבים. הם מאפשרים חימום וקירור נקודתיים הפועלים ללא תלות במערכת מרכזית, ומאפשרים שליטה יעילה וחסכונית לאותם אזורים תפוסים בלבד. עם מערכת vrf מובנת, לכל משרד יכולה להיות בקרת טמפרטורה משלו, המאפשרת לשים סוף לוויכוח העובדים על בקרת התרמוסטט. צרו קשר עם מתקין מזגנים בחיפה של חברת כוכב הקור עוד היום, ותקבלו ייעוץ מקצועי בבחירת מערכת מיזוג אינדיבידואלית, התקנה מקצועית עם תעודת אחריות, ותהנו כבר באותו היום ממיזוג אוויר עם שליטה יעילה וחסכונית בכל אזורי הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here