כיצד ייראו חייכם כשתפרשו?

0
93
קרדיט CANVA

בשנים האחרונות עולות לכותרות ידיעות שונות שמתייחסות למשבר הפנסיה שצפוי לקרות אם לא יטפלו בגירעונות הצפויים כמו במוסד לביטוח לאומי או בקרנות הפנסיה השונות, ואף אחד לא שואל את האזרחים עצמם כיצד הם נערכים ליום הפרישה שלהם. ככל שיוקר המחיה עולה וככל שנחשפים לסיפורים קשים על אנשים שלא חסכו מספיק וכעת חיים בעוני בזקנתם, אנשים מבינים שהגיע הזמן לחשוב בצורה שונה לגמרי על היום שבו יפרשו לפנסיה ואפילו לפני כן, כיצד להתכונן ליום גשום ולחסוך מספיק למחייתם. ריבוי המידע מקשה על ההתמצאות בין התכניות המוצעות והפתרונות האפשריים והגיע הזמן לעשות סדר בין כל המכשירים הפיננסיים שבהם השתמשתם עד כה לפי ייעוץ מיושן שניתן לכם. בדיקת פנסיה כזאת מיועדת לבדוק את מצבכם כיום, מה השתנה בו והאם ההסכמים וההסדרים שאתם חתומים עליהם ומפרישים להם כספים אכן משרתים אתכם ליום הפרישה. סוכן הביטוח הפנסיוני רפאל חביב עושה סדר בכל התכניות שאתם חוסכים ומבוטחים בהן ומסביר לכם בדיוק מהו ההסדר הטוב ביורת למענכם וכיצד לשפר את האחרים.

במה כדאי להשקיע?

מכשירים פיננסיים רבים הפכו להיות אופנתיים מבלי שאנשים יידעו בדיוק כיצד הם משרתים אותם. מצד אחד, מצוין שאנשים מתרגלים לחסוך ולהשקיע נכון, מצד שני לא בטוח שאלה האפיקים שבהם כדאי להשקיע וגם שם מומלץ להבין במה כדאי לבחור כדי שישרת את המת הסיכון שמתאימה לכם, לגילכם ולתכניות הפרישה שלכם. לכן, יש השקעות שהן חכמות יותר אם מתכננים אותן נכון. למשל, השקעה בקופת גמל יכולה להיות מצוינת אם תבחרו באפיק מנייתי או סולידי, בהתאם לסיכונים שמומלץ לכם לקחת בגילכם מבלי לסכן את הפנסיה שתקבלו ממנה.

האם אתם מכירים את כל מכשירי ההשקעה הרצויים?

חלק מהאנשים שמפרישים מדי חודש לפנסיה ולתכניות חיסכון כלל אינם מודעים לכך שיש גם הטבות נוספות שקשורות אליהם, כמו הטבות מס שמדווחות למס הכנסה. למשל, קרן השתלמות שכדאי להפריש אליה לא רק משום שההפרשות מוכרות לצורכי מס הכנסה אלא היא גם פטורה ממס על הרווחים. אבל גם שם חשוב לבדוק האם אתם משקיעים באפיק הנכון לכם לפי גילכם ותכניותיכם. לכל קרן השתלמות בדיקה שנעשית על ידי מומחה שבודק את ההרכב שלה ועד כמה היא מניבה רווחים שמתאימים לכם. סוכן הביטוח הפנסיוני רפאל חביב מבצע בדיקות אלה ללקוחות שלו על מנת להציע להם את האפשרויות הטובות ביותר לחיסכון ולפרישה עם הטבות מס שחוסכות אלפי שקלים. חייגו 050-8385533

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here