כיצד נשיג גוף חלק ללא מאמץ?

0
206
הסרת שיער בלייזר בתל אביב
credit: canva.com

גוף חלק ללא מאמץ

גוף חלק, נטול שיער ואסתטי הוא רצונם של גברים ונשים כאחד. הסרת שיער בלייזר תל אביב מאפשרת לאלו החושקים בכך, להשיג את המראה האסתטי המבוקש, בהתאם לכמות השיער ובאוזרים בהם זקוקים להסרת שיער. הסרת שיער בלייזר מאפשרת להם להפסיק להיות תלויים בטכניקות אחרות להסרת שיער, כדוגמת שעווה, שכין גילוח או קרמים למיניהם, הגוזלים זמן, כסף רב ודורשים תחזוקה מתמדת. טכנולוגיית הלייזר מאפשרת להתקדם צעד אחד קדימה ולהנות מאזורים חלקים לאורך שנים וללא מאמץ והשקעה מרובה. במפגש אבחון הראשוני מתבצע אבחון צבע העור וצבע השיערה- על מנת לוודא התאמה לתהליך, בחירת המקומות הרצויים וקבלת הנחיות לטיפולים והתנהלות ביניהם. מכשיר הלייזר שברשותנו הוא חדשני ומתקדם ביותר LAZER DIODE מיועד להסרת שיער לבני נוער, נשים וגברים. הטיפולים הניתנים הם ללא כאב בשל אלחוש בהקפאה מובנה, לא תופעות לוואי, מתאימים לטיפול בקיץ ולעור שזוף. בעל עוצמה טיפולית ומהירות גבוהה המאפשרת לטפל בכל סוגי וגווני העור והשיער.

מוזמנים.ות לקליניקה של מרי את יקי, קוסמטיקאים רפואים בכירים, בוגרי בר אילן, עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה כדי לקבל טיפולי פנים מקצועיים ואמינים הניתנים בשירות אישי ויחס חם. כתובתנו: החשמונאים 30 רמת גן .טלפון: 03-6733921. נשמח לראותכם.ן.

טיפוח אישי לזמן איכותי

קשר בין הורים לילדים הוא קשר חשוב. זמן איכות בו ההורים מכירים את ילדיהם, מלמדים אותם דברים חשובים, מחנכים אותם וחושפים אותם אל עולמות התוכן שלהם. אחת הדרכים לבילוי אם ובת, ולעיתיים גם אב ובן, הוא יום טיפוח אישי, הכולל בתוכו טיפולי פנים, מניקור / פדיקור טיפול פינוק . זמן איכות מסוג זה, מעביר לילדים את חשיבות האסתטיקה והטיפוח העצמי. יותר מכך, זמן זה הופך להיות זמן בו ההורים והילדים מדברים, חולקים סודות או רעיונות או פשוט נהנים יחד. טיפולי פנים בתל אביב אצל קוסמטיקאית מקצועית מלמדים את הילדים להכיר את עור הפנים שלהם ואת החשיבות של הגנה עליו. במיוחד בגיל ההתבגרות, במידה ופורצת אקנה חשוב לבוא ולטפל אצל קוסמטיקאית מקצועית ולקבל טיפול פנים הנותן מענה מתאים בשילוב תכשירים חדשניים ומכשירים מתקדמים כדוגמת הפוטותרפיה להבראת העור והענקת בטחון עצמי לנער/ה.

חשיבות עור הפנים

חשיבות עור הפנים טיפול בעור הפנים הוא פעולה חשובה מאוד. שמירה על עור הפנים באמצעות טיפולים קוסמטיים, טיפולים רפואיים, מריחה של קרמים, סרומים ומוצרים נוספים לפנים חשובה לא רק עבור נראות הפנים והאסתטיקה. עור הפנים הוא חלק מהעור המכסה את כל גופנו, לו תפקיד חשוב בשמירה על בריאותנו. סינון קרני השמש, תפקוד כמחסום לחיידקים, ויסות טמפרטורה, איתות נגד כאב והגנה על רקמות עדינות הם חלק מתפקידיו החשובים. לכן, חשוב לבצע פגישה מידי כמה חודשים אצל קוסמטיקאית מוסמכת, בעיקר מצבים רפואיים, לטיפול, שימור וטיפוח עור הפנים. ישנם נשים וגברים אשר גרים בצפון ומבצעים טיפולי פנים ברמת גן מתוך ההבנה של חשיבות הטיפוח וביצוע טיפולי פנים ברמה גבוהה ומקצועית. בקליניקה של מרי את יקי ברמת גן ניתנים כל סוגי טיפולי הפנים בשילוב תכשירים מתקדמים וטכנולוגיה מתקדמת המיועדים לבני נוער, נשים וגברים.

מרי ויקי הינם קוסמטיקאים רפואיים בכירים, בוגרי בר אילן עם ניסיון וותק של למעלה מ-30 שנה. אנחנו מעניקים טיפולי פנים לכל סוגי העור, אקנה, פוסט אקנה, אנטי אייג'ינג, הסרת צלקות , הסרת שיער בלייזר ועוד תוך שימת דגש על שירות אישי ויחס חם לכל מטופל/ת. כתובתנו: החשמונאים 30 רמת גן, טלפון: 03-6733921. נשמח לראותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here