כך תבחרו את המתנה המושלמת לחנוכת הבית

0
927
כך תבחרו את המתנה המושלמת לחנוכת הבית
קרדיט: FREEPIK

כולנו מכירים את הרגע הזה שמזמינים אותנו לחנוכת בית, בין אם זה דירה שכורה או קניית בית חדש, תמיד נהוג להגיע עם מתנה ולא בידיים ריקות. הדבר הראשון שאנשים נוטים לעשות זה להגיע לאחד מהחנויות לכלי בית ולרכוש סט צלחות או מפה לשולחן. אבל זה בדיוק כמו שנולד ילד חדש והיולדת תמיד מקבלת כפילויות מאותו הבגד. אז כדי למנוע מבוכה ומצב שאותם אנשים יצטרכו להחליף את המתנה שלכם, כי הם קיבלו כבר עשרות מתנות כאלה, הנה רשימה של מתנות מיוחדות ומוצלחות.

תדעו להתאים את המתנה לבעלי הדירה

אותם אנשים שחוגגים את חנוכת הבית יכולים להיות משפחה שלכם, חברים מהעבודה, חברי ילדות ועוד. שימו לב האם מדובר בזוג או באדם בודד ועד כמה אתם קרובים והמערכת יחסים ביניכם חזקה ומבוססת. לפי זה תדעו להתאים את גודל המתנה. לגבי אופי המתנה זה ממש תלוי באותו אדם, תנסו לחשוב מה התחביבים ותחומי העניין שלו, מה הסגנון שהוא מתחבר אליו, איך הוא עיצב את הבית ועוד. בנוסף כדי למנוע כפילויות, תמיד כדאי להתעניין מה אותו אדם כבר הספיק לקנות לבית, כך תדעו גם מה חסר לו.

מכונת פופקורן

אם בעלי השמחה הם זוג או יחיד שמאוד אוהב את הטלוויזיה והקולנוע בפרט, מכונת פופקורן יכולה להוות את המתנה המושלמת. עם הגעת הקורונה לעולם, לרובנו לא יצא לחוות את בית הקולנוע המון זמן ומכונת פופקורן בהחלט יכולה לתת את החוויה הזאת גם בבית. בנוסף היא גם מגיעה בעיצוב רטרו שיתרום לנראות הבית.

שעון קיר

שעון קיר היא מתנה שאף אחד לא חושב עליה, אבל תמיד צריך אותה בכל בית. קיימים מגוון שעוני קיר מעוצבים שיכולים לשדרג משמעותית את הבית של אותו אדם או זוג, רק תנסו להבין מה הטעם והסגנון שלהם לפני זה, כך תקלעו בבחירת המתנה במאה אחוז.

ברכת הבית

לא משנה אם זה בית שנרכש או בית בשכירות, כל בית צריך את ברכת הבית בתוכו. תוכלו לרכוש את ברכת הבית בצורה מעוצבת של חמסה, או בצורות אחרות, הכול בהתאם למה שמתאים לטעם של בעלי השמחה.

מארז כוסות ובקבוק

אחת המתנות היוקרתיות שתוכלו להעניק, היא מארז של כוסות ובקבוק לשתייה אלכוהולית, לדוגמא וויסקי. הכוסות מגיעות בתוך מארז מהודר לשמירה עליהם והבקבוק כל כך יפיפה, שבוודאות אותו אדם שתעניקו לו את זה ירצה להציג אותו לראווה על מדף או בר בבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here