כל היתרונות במערכות שליטה ובקרה

0
157
מירס

כולנו יודעים ש"ידע הוא כוח", והעובדה הזו נכונה לא פחות, אם לא במיוחד, כשמדובר על ארגוני אבטחה. ככל שהמידע המגיע מהשטח זורם במהירות, ביעילות ומספק תמונת על מדויקת של המצב, כך המפקדים והגורמים הניהוליים יכולים לקבל החלטות נבונות, מדויקות ואחראיות יותר.

כיום, כאשר פתרונות התקשורת כל כך מתקדמים, ניתן להגיע לביצועי שיא ולקבל החלטות מושכלות במהירות וביעילות.  לכן, יותר ויותר ארגונים מיישמים כיום מערכת שו"ב בארגון שלהם. המערכת מאפשרת לרכז את כל המידע המגיע ממערכות התקשורת הקוויות והאלחוטיות שלך, באמצעי שמע ווידאו כאחד, דרך ממשק אחד שיהיה זמין לצוות המפקדה שלך בכל עת ולקבל את הבחירה המושכלת ביותר בשגרה ובחירום כאחד.

אילו נתונים ניתן לנטר באמצעות המערכת?

המערכת שיצרה חברת YTcom מאפשרת להתחבר לשלל יישומים חכמים דרך ממשק פתוח. אל המערכת ניתן לחבר מערכות מעקב לווייניות, מצלמות לזיהוי רכבים, מצלמות גוף של צוותי השטח שלך ואת נתוני השמע ממכשירי הקשר שמחליפים את מכשירי מירס, מכשירים סלולריים וכל מכשירי הקשר האחרים שלך בזמן אמת. כאשר כל פתרונות המעקב, הזיהוי והבקרה שלך מרוכזים דרך גורם אחד, יש לך בכל עת אצבע על הדופק. גם אם הצוות שלך הוא רחב היקף, מגוון ופועל במספר רב של מוקדים, איסוף המידע שלך יתבצע ביעילות חסרת תקדים ויבטיח שניתן יהיה להגיב במהירות ועל הצד הטוב ביותר לכל תרחיש בשטח.

יתרונות כל הפתרונות החכמים שלך יתעצמו באופן ניכר באמצעות הערך המוסף שמביאה איתה מערכת הבקרה לארגון. ניתן לעקוב אחר מיקומי הצוותים שלך, לתקשר עמם בזמן אמת ולהתריע בפניהם על כל אתגר שעולה ממכשור הניטור והבקרה. ניתן להפעיל דרך המוקד עד 8 רשתות קשר שונות, להקליט ולתעד את כל התקשורת ולהעביר תדריכים כתובים לכל יחידות הקצה שלך בזמן אמת או במועדים שיתוזמנו מראש.

פתרון נוח וידידותי למשתמש

כל הנתונים זמינים לך בממשק גרפי נוח וידידותי ועם תקשורת מאובטחת ומוצפנת היטב. לקוחות רבים ממגוון ארגונים ביטחוניים בישראל כבר הפיקו את המירב מהמערכת החכמה ועושים בה שימוש לריכוז כל תזרימי המידע שלהם – ממערכות מעקב בווידאו ועד רשתות DMR המחוברות יחד על מסך אחד תחת עיניהם הפקוחה של מקבלי ההחלטות בשטח. כדי להתחיל ליישם את כל היתרונות הללו בארגון שלך, כל מה שנותר לעשות הוא רק להתקשר אלינו ולקבל מהצוות המקצועי את כל המידע הנדרש להתאמה מיטבית של המערכת.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here