כרמי גת: הכתובת החמה ביותר למסחר ובילוי ב-2024

0
151
קרדיט לתמונה: Freepik

שכונת כרמי גת היא שכונה חדשה בצפון קריית גת, אשר נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים מאוד. השכונה תכלול כ-7,500 יחידות דיור, שטחים פתוחים רבים, מוסדות חינוך ותרבות, וכן תחנת רכבת חדשה. השכונה ממוקמת בצפון קריית גת, מצפון לנחל לכיש, בין מסילת הרכבת ממזרח לכביש 40 במערב. המיקום האסטרטגי של השכונה מעניק לה נגישות גבוהה לעיר ולסביבה.

תכנון מתקדם של שכונה מודרנית

השכונה תוכננה על פי עקרונות של בנייה ירוקה וחכמה, והיא כוללת בין היתר:

  • שימוש באנרגיה מתחדשת, כגון פאנלים סולאריים ומיתקני קירור מבוססי אוויר.
  • שטחים פתוחים רבים, המהווים כ-40% משטח השכונה.
  • שבילי אופניים ומדרכות נרחבים, המעודדים הליכה ודיבור אופניים.
  • מערכת חינוך ותרבות מתקדמת, הכוללת בתי ספר, גני ילדים, מרכזים קהילתיים, ומרכז תרבות.

בתוך כך, כרמי גת מציעה לתושבים מגוון רחב של אפשרויות, לרבות:

  • מגורים איכותיים בסטנדרטים גבוהים.
  • נגישות גבוהה לעיר ולסביבה.
  • אווירה ירוקה ונעימה.

מגוון רחב של שירותים ומתקנים.

למעשה, כרמי גת היא אחת השכונות המבוקשות ביותר בארץ, ובשנים האחרונות נמכרו בה דירות במחירים גבוהים. השכונה נחשבת לאטרקטיבית בשל מיקומה האסטרטגי, התכנון המתקדם שלה, והאפשרויות הרבות שהיא מציעה לתושבים.

המרכז המסחרי של השכונה

בין חלקי השכונה מחבר ציר מרכזי, עליו מוקם פארק כרמי גת, שנקרא גם רייסדור אבניו. מדובר במרכז מסחרי הצפוי לשמש את עשרות אלפי התושבים בשכונה וסביבתה, וזאת בסטנדרטים מרשימים של תכנון ונגישות. כך צומחת הזדמנות עסקית מצוינת לבעלי עסקים המעוניינים ליהנות מצמיחה מהירה של שכונה מודרנית ושל קריית גת בכלל. המרכז המסחרי קרוב מאוד לציר התחברוה המרכזי של השכונה, בסמוך לתחנת הרכבת ולתחנות אוטובוס, ולא רחוק מפארק התעשייה הגדול שעובדים בו כיום יותר מעשרת אלפים עובדים.

רייסדור אבניו עצמו משתרע על פני 7000 מטר רבוע, כאשר הבנייה בחצי מעגל מאפשר גישות מיטבית עבור האנשים המבקרים ועוברים במקום. החנויות כולן פונות אל הכביש הראשי, ובסביבה יש הרבה מאוד חנייה. זאת, בנוסף לשטחים הירוקים שמאפיינים את השכונה בכללותה, ומספקים גם חוויית קנייה ובילוי מצוינת. כל אלו ועוד מצטרפים לכך ששוכנת כרמי גת החדשה תהיה מקום המושך אליו אנשים עם כוח קנייה גדול, שמעוניינים ליהנות מהטוב של מרכז מסחרי חדיש במיטב הסטנדרטים הקיימים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here