לאכול עם העיניים

0
534
קרדיט: milo.co.il

קשה לדמיין איך היו נראים חיינו ללא חוש הראיה – אותה יכולת שלנו לראות דברים ולבחון אותם על פי מראם החיצוני, עוד בטרם אנחנו מתעמקים בכל מה שנמצא מעבר לתכונות החיצוניות שלהם. זה נכון בכל הנוגע לבני אדם, זה נכון גם בכל הנוגע לבחירת מוצרי מזון, פרחים, מצרכים או, בעצם, כל דבר אחר. כך, שכאשר אנחנו מדברים על רכישה של דבר מה, בנוסף ליכולת הפיזית של הלקוח לראות אותם, מושם גם דגש רב על האסתטיקה שלהם. מקרר דלת זכוכית הוא דוגמה מצוינת, המשלבת בין האפשרות להציג בפני הלקוח את המוצרים שהוא מעוניין לרכוש, מצד אחד, ומצד שני, האופציה לסדר אותם בצורה אסתטית קלה ונוחה להגעה, שתעודד אותו לרכוש אותם. לפרטים נוספים פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

 

מקרר דלת זכוכית – יתרונותיו

הראשון ביתרונות מקרר דלת זכוכית הוא העובדה, כי כשמו הוא, כולל דלת זכוכית קדמית, המשמשת חלון המאפשר ללקוחות לראות מה אתם מציעים להם. לא מעט מחקרים הוכיחו את השפעתה של הוויזואליה על אנשים ועל חלקה בהחלטה לרכוש מוצר מסוים. כך שכאשר נציג בפניהם דבר מה באופן מגרה או מעורר תאבון / דמיון – הם יבחרו דווקא בו. ישנה תורה שלמה בשיווק העוסקת בכך, ומשתלם, אם אינכם מכירים אותה עדיין, לקרוא על כך מעט. היא יכולה לעזור לכם למקם ולהציג את המוצרים שאתם רוצים למכור באמצעות מקרר דלת זכוכית בדרך יעילה יותר.

 

חיסכון

למקרר דלת זכוכית יתרון נוסף, פחות ברור וגלוי לעין – הוא יוצר חיסכון לא קטן בהוצאות החשמל של העסק. זאת, מאחר ובכל פעם שדלת מקרר נפתחת, חודר אליו האוויר החם שמעלה את הטמפרטורה שבתוכו. כדי לאזן ולפצות את קור המקרר על עליית הטמפרטורה הזו, מדחס המקרר נכנס לפעולה כדי לקרר את המקרר עד לטמפרטורה הנדרשת. כך שבכל פתיחה של דלת, מדחס המקרר נכנס לפעולה, אולם, מאחר ולמקרר דלת זכוכית יש דלת שקופה, הוא מאפשר בחינת תוכן המקרר מבלי פתיחתו. לא רק שההימנעות מפתיחתה של הדלת וסגירתה עשויות להשפיע באופן ניכר על חשבון החשמל של העסק, הן אף יכולות להאריך את חייו של המדחס ולכן, גם את חייו של המקרר בתקופת זמן לא קצרה. פנו עוד היום אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”, אשר בין החברות המובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here