להפוך כל תמונה לפריט עיצובי מקורי

0
929
להפוך כל תמונה לפריט עיצובי מקורי

חידושים מהפכניים חלו בשנים האחרונות בטכנולוגיות ההדפסה. שיטות חדשניות מאפשרות כיום להדפיס באיכות גבוהה כמעט על כל חומר וליצור פריטים עיצוביים יפהפיים. מבין שלל הטכניקות הקיימות היום, הדפסה על זכוכית היא אחד השירותים המבוקשים והיא מציעה מגוון יתרונות בעיצוב הבית וליצירת מתנות מקוריות ומושקעות לכל מטרה ואירוע. דפוס יוזמה עושה שימוש בהדפסת UV מתקדמת המאפשרת להדפיס תמונות באיכות גבוהה במיוחד היישר על זכוכית בדרגת שקיפות יוצאת דופן וקלה לניקוי.

היום יותר מאי פעם, אנו מתעדים רגעים משמעותיים בחיים שלנו. המצלמות המובנות במכשירים הסלולריים שלנו מאפשרים לנו לצלם תמונות באיכות גבוהה ולשמר זיכרונות יקרים לאורך שנים. לעתים, אנו תופסים רגע שחשוב לנו להנציח ואנו רוצים להציג אותו לראווה. אם בעבר היינו הולכים למכון פיתוח וממסגרים את התמונה, היום עומדות לרשותנו טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לנו להדפיס את התמונה על קנבס, על קאפה ועל מגוון מדיות אחרות כדי ליצור פריטי אמנות ייחודיים שנוכל להציג בבית ולמלא אותו בצבע ובזיכרונות משפחתיים. כעת, הדפסת תמונות על זכוכית הופכת לדבר החם הבא. 

מהטלפון ישר על הזכוכית

מצאת תמונה שפשוט מגיע לה מקום של כבוד? פשוט שולחים את הקובץ והתמונה תחכה לך על זכוכית איכותית. הדפסת התמונה על הזכוכית מתקבלת חדות תמונה ועומק צבעים שלא ניתן להשיג באף טכניקה אחרת. על ידי שימוש בזכוכית אולטרה קלייר, מתאפשר מעבר אור בשיעור גבוה במיוחד שיוצר מראה מרהיב ואסתטי במיוחד. ניתן לבחור בין הדפסה על זכוכית שקופה לחדות גבוהה, על זכוכית חלבית ליצירת טקסטורות ייחודיות או על זכוכית במגוון גוונים. על ידי הצבת תאורה מאחורי תמונת הזכוכית, נהפוך כל תמונה מיוחדת למיצג אמנותי.

אם חיפשת בית דפוס בחיפה המציע שירותים מתקדמים, דפוס יוזמה הוא הבחירה הטבעית שלך. על ידי מדפסת UV המאפשרת ייבוש מהיר של הדיו על כל משטח, אנו מציעים כיום מוצרים מודפסים באיכות בלתי מתפשרת.

שירותי הדפסה לכל מטרה

אנו מספקים מענה לשירותי דפוס מורכבים וליווינו לקוחות רבים לאורך השנים בעיצוב מגוון מוצרים מודפסים. בין אם עיצבת ליין של גלויות וניירות מכתבים, קלפי משחק או אפילו משחק קופסא מקורי ויצירתי, נשמח לסייע לך להוציא אותו אל הפועל ולהבטיח לך כי כל האלמנטים בו – מהלוח והקלפים ועד למארז וחוברות ההוראות – יעמדו לרשותך באיכות הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים ולביצוע הזמנות, ניתן לפנות אלינו כעת במספר 04-8514725.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here