להתמודד עם הקושי הכלכלי

0
157
קרדיט: freepik

המונח תאונות עבודה כולל בתוכו, בניגוד לדעה הרווחת, לא רק תאונות במקום העובדה, אלא גם בדרך לעבודה ובחזרה ממנה. בין אם מדובר על תאונת דרכים, או על תאונה שהתרחשה במהלך העבודה, מדובר במצב ביש אשר מונע מהאדם הנפגע את פרנסתו, על אחת כמה וכמה אם הוא מנהל עסק עצמאי ומנצח עליו בעצמו. פעמים רבות תאונת עבודה לעצמאי יכולה להוות מכשול של ממש בתחזוקת העסק, על אחת כמה וכמה אם הוא העובד היחידי בו. לכן, במידה והתרחשה תאונה שכזו מומלץ לפנות אל עורך דין מומחה על מנת להגיש תביעות לפיצוי וגמלה בחברת הביטוח ומהמוסד לביטוח לאומי. כאשר הנזק בעקבות התאונה משמעותי ואף מונע מאותו אדם לשוב לעבוד באותו המקצוע, ניתן להגיש תביעה נוספת לקצבת נכות עבודה קבועה שתוכל לסייע מעט עם הנטל הכלכלי הכבד שנגרם בעקבות אובדן כושר העבודה של האדם.

למצות את זכויותיכם

חלק משמעותי בתחומי אחריותו של המוסד לביטוח לאומי הוא להעניק סיוע כלכלי לנפגעי תאונות עבודה, כמו גם לשלם על הטיפול הרפואי שקיבלו בעקבותיה. על מנת למצות את זכויותיכם לאחר התאונה, יש לעקוב אחרי נהלי ביטוח לאומי פגיעה בעבודה וכך ניתן לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם אשר יסייעו לכם לעבור את התקופה הקשה בה אינכם מסוגלים לשוב ולעבוד. עם זאת, ההתמודדות אל מול המוסד לביטוח לאומי היא לעיתים סבוכה ומלאה בדרישות בירוקרטיות מורכבות, ולכן כדאי לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום על מנת לקבל הכוונה, ליווי וייצוג. כך, תוכלו לצמצם את הנזקים הכלכליים שנגרמו לכם בעקבות תאונת העבודה שמונעת מכם לשוב ולפרנס את עצמכם, הן בתור עובדים שכירים והן בתור בעלי עסק עצמאי.

לקבל סיוע מהמומחים בתחום

למתמודדים עם פגיעות עבודה ישנם קשיים רבים, מהבעיות הרפואיות החמורות שגורמות לכאבים ומוגבלות, ועד לקשיים כלכליים בעקבות אובדן כושר העבודה של האדם. לכן, מומלץ להקל על עצמכם ככל האפשר בהתנהלות אל מול חברת הביטוח והמוסד לביטוח לאומי במאבק למצות את זכויותיכם ולקבל את הפיצוי כספי שמגיע לכם כחוק. עורך דין לנפגעי עבודה יוכל לסייע לכם לעבור את ההליכים על הצד הטוב ביותר, למצות את הזכויות שמגיעות לכם ולקבל את הפיצויים הכספיים שיסייעו לכם לעבור את הזמנים הקשים. עורכת הדין רגינה דובינסקי היא עורכת דין המתמחה בדיני נזיקין שתשמח לסייע גם לכם למצות את זכויותיכם ולעבור את תקופה קשה זו. לפרטים נוספים חייגו למספר 0542453321.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here