לחזור למסלול חיים תקין

0
1574
לחזור למסלול חיים תקין

החיים מציבים בפנינו אתגרים רבים. החל מאובדן הורה, גירושים, לחצים מהמנהל, פיטורים ממקום העבודה וכן הלאה – מדובר בקשיים משמעותיים אשר להם השלכות על המצב הנפשי שלנו. כדי לברוח מהמציאות המורכבת, לעיתים קרובות נחפש אחר גורמים חיצוניים כדי להפיג את המתח. החל מצריכת אלכוהול גבוהה, שימוש בסמים קלים וקשים ועד הימורים באופן קבוע – מדובר בפעולות שיביאו הנאה רגעית בלבד. בבוא הזמן, יהיו לכך ביטויים פיזיים ואחרים. וההשלכות? חמורות ביותר. בשלב זה, יש לפנות אל מרכז גמילה ולפתוח דף חדש בחיים.

לרוב, התמכרות לאלכוהול, לסמים או להימורים משמשת כביטוי פיזי למצבים נפשיים מורכבים. עם זאת, כדי להתמודד עם האמת ולתקן את הנזקים, רצוי להיכנס למרכז גמילה. "רנסאנס ויקטוריה", מרכז רפואי לגמילה, הינו מרכז מהמובילים בארץ לגמילה. במוסד זה 4 מחלקות, אשר כל אחת מהן פועלת באופן עצמאי ומקצועי. וזאת בהתאם לכללים אחידים וברורים. החל מטיפול פרטני, קבוצתי, פיזי ופסיכו-סוציאלי – צוות המרכז עומד לרשותכם.

להתמודד עם ההתמכרות ולהתגבר על התלות

אומרים שכוס יין אחת ביום תשפר את הבריאות שלנו. חלקנו לוקחים את ההמלצה צעד אחד קדימה – ושותים כמויות גבוהות של אלכוהול מדי יום ביומו. ההשלכות לכך חמורות: החל מתפקוד לקוי בשעות העבודה, יחסים רעועים עם קרובי המשפחה וכן הלאה. כאשר ההתמכרות לטיפה המרה הולכת ומתעצמת, זהו הזמן להתחיל טיפול לגמילה מאלכוהול. תהליך הגמילה הוא איננו פשוט. בין היתר, יופיעו תסמינים פיזיים כדוגמת חוסר תאבון, הזעת יתר ועוד. מדובר בהתמודדות של הגוף עם הפסקת השתייה.

עם זאת, מדובר בתהליך גמילה מבוקר והדרגתי, אותו ינהל הצוות הטיפולי של "רנסאנס ויקטוריה", מרכז רפואי לגמילה. לצד הסיוע המקצועי בעת הגמילה מאלכוהול, צוות המרכז אף יסייע לכם לאורך גמילה מהימורים. ההתמכרות להימורים משמשת כדרך נוספת להתמודדות עם העומסים בחיים, מעיין דרך לברוח מהחיים ומהקשיים השונים. עם זאת, וכדי להיגמל מההתמכרות, היעד הוא להתגבר על הצורך להמר – ולחזור למסלול חיים תקין.

לקבל מענה פיזי ורגשי לאורך  הגמילה

הדרך משימוש במריחואנה ועד לצריכתם של סמים קשים יותר היא קצרה. כדי לקבל טיפול מקצועי לצורך גמילה מסמים, ניתן לפנות אל "רנסאנס ויקטוריה", מרכז רפואי לגמילה. לצד הגמילה מסמים קלים וקשים, מרכז זה מסייע אף בגמילה מהימורים ואלכוהול. כל זאת, תוך מענה פיזי ורגשי ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 1-800-205077

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here