למה כולנו כל כך רוצים בית חכם?

קרדיט לתמונה: homeetec.co.il

בית חכם הוא קבוצה של גאדג'טים המחוברים לאינטרנט שניתן לתכנת ולקשר ביניהם. מכשירים אלה משתמשים בטכנולוגיית Wi-Fi או, Bluetooth כדי לתקשר זה עם זה. אתם יכולים לתפעל את הגאדג'טים האלה מרחוק עם סמארטפון או לוח בקרה עם מסך מגע. מערכות בית חכם הן יותר מסתם דרך לגרום לבית שלכם להיראות מהודר יותר ולהרשים את השכנים שלכם. הוספת תכונות חכמות לבית יכולים להיות טובה במובנים רבים אחרים.

היתרונות של בית חכם

למרות שמכשירי בית חכם עולים בדרך כלל יותר ממכשירים רגילים, רבים מהם, כמו נורות חכמות ותנורי חימום חכמים, חוסכים מספיק אנרגיה לאורך זמן כדי לשלם עבור עצמם. אתם יכולים לבחור מתי הגאדג'טים שלכם עובדים ומתי הם לא עובדים עם מערכות בקרת בית חכם. לדוגמה, אתם יכולים להגדיר את התרמוסטט החכם שלכם לכבות את מערכת האוורור שלכם בזמן שאתם בעבודה ולהפעיל אותה מחדש ממש לפני שאתם מגיעים הביתה. זה מבטיח שכאשר אתם לא משתמשים במזגן, הוא לא יאבד ויחסוך בחשמל.

נעילה ופתיחה של דלתות מכל מקום. כשאתם בחופשה, האם אתם מתקשים להירגע כי אתם חוששים ששכחתם לנעול את דלת הכניסה? אם כן, קיום מנעולים חכמים כחלק מתוך מערכות בית חכם יכולים לתת לכם שקט נפשי. אם יש לכם קישור לאינטרנט, אתם יכולים להשתמש במערכת אבטחה לבית חכם כדי לשלוט על המנעולים שלכם מכל מקום.

באמצעות אבטחת וידאו, אתם יכולים להשגיח על הבית שלכם. עם מערכת מצלמה חכמה, אתם יכולים לצפות בווידאו בזמן אמת בטלפון שלכם. לחברות אבטחה רבות יש גם תוכניות אחסון בענן המאפשרות לכם לשמור ולשתף קטעי וידאו מהמצלמות שלכם באינטרנט. רוב מצלמות האבטחה החכמות ישלחו לכם הודעה בטלפון שלכם כשהן רואות משהו מוזר קורה בביתכם, כדי שתוכלו לפעול בהתאם.

מה הופך בתים חכמים לחכמים?

כל הכלים החכמים בבית חכם יכולים לתקשר אחד עם השני ולעבוד ביחד. אתם יכולים לטפל בכל מכשירי הבית החכם שלכם עם לוח בקרה אחד עם מסך מגע, או מכשיר נייד פשוט.

כמו כן, ניתן להגדיר למכשירים חכים לוחות זמנים מסוימים על ידי תכנותם. לדוגמה, אתם יכולים להגדיר את המנעולים החכמים שלכם לנעול את עצמם כשאתם הולכם לישון ב-23:00. אתם יכולים להגדיר מכשירים לעשות דברים יחד עם מכשירים אחרים במערכת שלכם. לדוגמה, אתם יכולים להגדיר למצלמות האבטחה שלכם להידלק בכל פעם שחיישני התנועה החיצוניים שלכם מופעלים.

כדי להתחבר לכל מערכות בית חכם המשתלמות ביותר בעולם הבית החכם, היכנסו לאתר של הומיטק והשאירו פרטים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here