למצוא אי של יציבות בתוך חוסר יציבות – איך עושים את זה?

0
195
הלוואה חוץ בנקאית
credit: canva.com

אמנם אנחנו אוהבים לשבור את השגרה מדי פעם, לעשות דברים מעניינים ושונים מחיי היום יום, אך רובנו עדיין זקוקים לתחושת יציבות וביטחון, לפחות מבחינה כלכלית. גם העשירים ביותר אומרים שכסף הוא לא מטרה אלא אמצעי לחיות חיים נוחים ובטוחים, אך מה לעשות שעבור רבים המשכורת, גם אם זו עבודה קבועה בתנאים טובים, לא מספיקה להחזיק את הראש מעל המים ולקבל את היציבות והביטחון הכלכלי שהיו רוצים. היום, הכלכלה העולמית נמצאת בחוסר יציבות וכשהכוחות הגדולים ביותר נמצאים במצב לא יציב, אין ספק שכולנו עוברים טלטלה ברמה כזאת או אחרת. לכן, צריך לחשוב מחוץ לקופסה, לקחת אחריות ולבדוק קודם כל את ההוצאות מול ההכנסות ולצמצם במקומות שניתן לצמצם וגם שיהיו משמעותיים עבורכם. אנו ב NPI מציעים ליווי ויעוץ פיננסי לצד מציאת הלוואות המתאימות לכם שיתנו אויר לנשימה.

לקבל כסף ולא רק מהבנק

רבים מאיתנו נמצאים במינוס על בסיס קבוע וכבר התרגלו לכך שזהו המצב. מצד שני כשהם שומעים את המילה הלוואה יש להם צמרמורת. כדי להתנהל נכון בחשבון הבנק שלכם צריך לזכור שמינוס הוא ההלוואה הכי פחות משתלמת שיש. הריבית שישנה, במיוחד ככל שמתקרבים למסגרת המאושרת, היא גדולה יותר מהריבית שתקבלו בכל הלוואה שתיקחו. המקור הראשון שניתן לפנות אליו לקבלת הלוואה הוא הבנק שלכם, אך לרוב הבנק לא שש לתת הלוואות כשאתם נמצאים במצב פחות מזהיר. היום יש אפשרויות רבות מעבר לבנק. הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה ניתן לקבל מחברות פיננסיות שונות כמו בתי השקעות, חברות ביטוח או חברות אשראי. אנו עושים עבורכם בדיקה מקיפה ומציעים את האופציה הטובה ביותר עבורכם.

לקבל כסף באמצעות כרטיס אשראי

כאמור, אחד  הגופים המוכרים לקבלת הלוואה חוץ בנקאית הוא חברות האשראי. הלוואה לבעלי כרטיסי אשראי מאפשרת לכם לקבל סכום שהוא פעמים רבות גבוה מהסכום שהבנק מוכן לתת. לעיתים הלוואה כזו יכולה להיות השלמה להלוואה של הבנק ולעיתים יכולה לבוא במקומה. במיוחד אם אתם צריכים סכום גבוה באופן מיידי, זו אופציה מצוינת. חברות אשראי שונות מציעות הלוואות לכל מטרה. חשוב לראות בהלוואה מוצר שאתם קונים, ממש כמו מוצרי חשמל או אפילו מוצרי מזון. כמו שאתם עושים השוואה בכל מוצר שאתם קונים ובוחרים את המתאים לכם ביותר, כך חשוב לעשות גם בהלוואות, ואנו עושים עבורכם את ההשוואה והשגת הלוואה בתנאים הטובים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here