לפני שפועלים: כך תגלו האם בוגדים בכם

0
1541
לפני שפועלים: כך תגלו האם בוגדים בכם

בגידה עשויה להוביל להחלטה גורלית על פירוק הקשר, וכשיש בתמונה ילדים ההחלטה הזו מורכבת במיוחד. עם זאת, רק הוכחות חותכות יכולות לעזור לקבלת החלטה נכונה ולהתנהלות טובה יותר לכל אורך הדרך. במילים אחרות, לפני שאתם מחליטים לארוז מזוודות כדאי לעצור, לבחון את השטח, לחקור קצת יותר לעומק ולקבל החלטות מתוך שיקול דעת ולא מתוך דחף לנקום בלי שהוכחתם שיש סיבה לעשות זאת. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ש. כספי.

הסימנים מעוררי החשד

אם אתם רוצים לדעת האם הצד השני נאמן או לא, נסו לזהות רמזים וסימנים שיכולים להעיד על קיומו של קשר מחוץ לנישואין. לפני שתאתרו חוקר פרטי בדרום ותגייסו את כל הטכנולוגיות המתוחכמות כדי לעקוב אחר בן או בת הזוג, נסו לזהות שינויים משמעותיים בהתנהגות. אם הוא מגיע הביתה מאוחר מהרגיל ובאופן קבוע, אם הוא נעלם בחדר השני ומנהל שיחות טלפון או התכתבויות ללא הפסקה, או אם היא נועלת את הטלפון הנייד לראשונה ומסרבת לחשוף את הסיסמה, אלה הם סממנים שיכולים להעיד על קיומו של רומן. בשלב הזה אפשר להיעזר בשירותיה של חברת ש. כספי, המבצעת חקירות אישית ומעקבים כדי להוכיח או להפריך את הרומן המדובר.

דרכי הפעולה האפשריות

בהנחה שיש סימנים מעוררי דאגה, יש גם שתי דרכים מצוינות להתמודד עם המצב הזה. דרך אחת היא באמצעות מכון פוליגרף המבצע בדיקות אמינות ברמה הגבוהה ביותר. החלטה מהסוג הזה תחייב עימות עם בן או בת הזוג, ורק לאחר שתבקשו לקבל תשובות תוכלו להציע גם בדיקת פוליגרף כדי לבחון את הגרסה שמוסר לכם הצד השני. חשוב לזכור שהצעה כזו עשויה להסב פגיעה אנושה בקשר האינטימי, בוודאי אם המסקנה שתתקבל בסוף התהליך היא שאין כל בגידה, ושהצד השני שומר לכם אמונים בדיוק כפי שהתחייב.

חקירה מוסווית אידאלית יותר

העימות עם בן הזוג עלול לפגוע במאמצי החקירה שלכם, ולמעשה זוהי דרך לגרום לקשר הנוסף להסתיים או להוביל למצב שבו הקשר הזה מוסתר טוב יותר. במקום זאת כדאי לאתר חוקר פרטי מומלץ שישתמש בפתרונות מתוחכמים יותר, לרבות ביצוע מעקבים ותצפיות. כך תוכלו לקבל תשובות טובות יותר, להוכיח שאתם צודקים (או טועים) ולפעול בהתאם.

למעשה, ההוכחות הללו חשובות גם לקראת הליך הגירושין, שכן הוכחת אי אמון קריטית להבטחת הליך אפקטיבי הרבה יותר. חברת ש. כספי תעזור לכם להגיע אל ההוכחות הללו ואף תסייע לכם במגוון סוגי חקירות נוספים: החל מחקירות מודיעיניות, חקירות כלכליות וכן הלאה. אתם מוזמנים ליצור עמה קשר בטלפון 054-6204394.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here