מדרגות בטון מוחלק – המידע המלא

0
138
credit: canva.com

מדרגות בטון מוחלק הן אופציה נהדרת לכל בעל נכס. כך לבתים פרטיים, למשרדים וכדומה. בטון מוחלק הינו נאה מאוד ועמיד וניתן לקבלו במגוון צבעים כולל דקורציה  נהדרת. הוא משתלב היטב עם חומרים שונים כולל אלו מהם מכינים מעקות. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

מדרגות בטון מוחלק – בגודל ובעיצוב הנבחר

מדרגות בטון מוחלק מתוכננות על ידי מעצב והביצוע נעשה על יד מומחים לנושא. הוא משתלב היטב עם עץ, זכוכית ומתכת לסוגיה אשר מהם נהוג לייצר מעקות. עם זאת הוא משתלב גם עם בד, קש, אבן, חרס וחומרים נוספים אשר נהוג להשתמש בהם בתוך חללי בתים ומחוצה להם. כך ניתן להעמיד בכניסה לבית בריהוט גינה מגוון, כד חרס עם פרחים וצמחים, מתקן ברביו קיו במשטח האחורי, פרגולה ועוד. מבחר הצבעים הקיים מאפשר גמישות רבה לארכיטקטים הבוחרים בקו העיצוב הרצוי. בין היתר: קלאסי, כפרי, מודרני ועוד. בכולם ישתלבו המדרגות בצורה הרמונית ויוסיפו לאווירה הנעימה. החומר הינו מסיבי וחזק וניתן לדרוך עליו בביטחון רב. הוא מחזיק מעמד זמן רב ללא בלאי.

תהליך היציקה

תהליך היציקה מסודר ונעשה בשלבים. ראשית, יש לבנות את המדרגות בהתאם לתוכנית המעצב. יש לסדר מסגרת תומכת, לישר את המשטח ולהדק אותו. לתוכה יוצקים את הבטון אשר הרכבו שונה מאשר בטון שנועד ליציקת עמודים וקורות בטון. הוא מכיל מלט וחול בכמות גדולה יותר מה שמאפשר עיבודו בצורה נוחה וקלה. ההרכב הנ"ל גם מונע יצירת סדקים. לאחר היציקה מפלסים ובשבילים חיצוניים יוצרים שיפוע קל לניקוז מים. לאחר ייבוש כמעט מלא מפזרים אבקה מקשרת בגוון הרצוי. הפיזור נעשה ידנית. בשלב הבא מלטשים עם הליקופטר בעל כנפיים ולהבים. לסיום מורחים סילר שנועד לאיטום ולשיפור עמידות.

שירות מחברה איכותית

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ביצוע מושלם עם גימור נהדר, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד.  מנהליה ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח – ואין זה משנה אם הוא חדש או ותיק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here