מהם היתרונות של מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש?

0
176
מערכות ספרינקלרים
credit: canva.com

מערכות ספרינקלרים

מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש יכולות להפחית משמעותית את הסיכון לחיים ולהקטין את הנזק שנגרם כתוצאה מהשריפה. מערכת אוטומטית זו נועדה לזהות שריפה ולכבות אותה בשלביה המוקדמים או להחזיק את האש בשליטה על מנת שניתן יהיה לבצע את הכיבוי באמצעים אחרים. היא מורכבת מאספקת מים המספקת לחץ נאות לתוך מערכת צינורות שעליה מותקנים ראשי מתזים. ראשי ספרינקלרים אלו פועלים בטמפרטורה קבועה מראש ומזרים מים על האזור הפגוע. רק אותם ראשים בסביבת השריפה פועלים מה שמגביל את כמות נזקי המים. את המערכות האמינות ביותר לכיבוי השריפות תוכלו למצוא בחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ אשר פועלת בהתאם לתקנים של רשות הכבאות, ומקפידה על התקנה אמינה ומדויקת בהתאם למאפייני המבנה.

מהם היתרונות של מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש?

  • להפחית את הסיכון למוות- על ידי התקנת מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש יחד עם שיטות מסורתיות כגון אזעקות עשן, תוכלו להגן על הרכוש שלכם והן על האנשים במבנה. נכסים המשתמשים הן באזעקות אש והן במערכות כיבוי מפחיתות את הסיכון למוות הקשור לשריפה ב-82%.
  • מערכת מיגון אש חסכונית היא יתרון גדול- ספרינקלרים הם דרך חסכונית להגן הן על הרכוש הפיזי והן על האנשים שחיים או עובדים במקום. רוב מערכות הספרינקלרים בעלות מחיר משתלם.
  • הפחתת הסיכון לנזק לרכוש שלכם היא יתרון של התקנת מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש. כאשר מכבי האש מתיזים מים לתוך הנכס שלכם, זה עלול לגרום לנזק רב הן לנכס והן לרכוש. ספרינקלרים המותקנים בנכסים משתמשים רק בכמות מינימלית של מים, כלומר פחות נזק ייגרם בהשוואה לצינור כבאות.
  • תחזוקה מינימלית- רוב סוגי הספרינקלרים דורשים מעט מאוד תחזוקה והם בדרך כלל ממשיכים לפעול בצורה חלקה רק עם בדיקת התחזוקה השנתית שלהם.

הגדילו את ערך הנכס שלכם

למרות שעשויה להיות עלות מקדימה לתשלום כאשר המערכת תותקן לראשונה, זה יכול להיות שווה את זה אם אתם מוכרים את הנכס שלכם. נכסים המצוידים במערכות ספרינקלרים לכיבוי אש הם רכישה הרבה יותר אטרקטיבית עבור כל סוג של קונה. אם אתם מעוניינים לבטח את עצמכם מפני שריפה ובנוסף להעלות את ערך הנכס, צרו קשר עם חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ והתקינו מערכת מתזים מתקדמת ומשתלמת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here