מה הם הסגולות המיוחדות של פרשת המן?

0
156
פרשת המן
קרדיט:pixabay

במהלך החיים שלנו אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם אתגרים שונים בתחום הכלכלה ופרנסת ‏הבאים משפחה, אשר גורמים לנו ללחץ גדול מאוד. יכול להיות שאתם עובדים קשה בשביל לפרנס את המשפחה שלכם, אבל לא מצליחים להתמודד עם העומס ואתם צריכים לקבל קצת תמיכה ועזרה ברמה הרוחנית, בשביל למצוא את הכוחות שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, ‏אתם רוצים לקרוא את פרשת המן אשר נחשבת בעיני רבים לפרשה שעוזרת מבחינה רוחנית בתחום הפרנסה. יש סגולות רבות לקריאה של פרשת המן, ולא רק בשבוע שבו הפרשה היא פרשת השבוע, ‏ככה שאם המצב שלכם ממש לא טוב, זו היא דרך אחת שיכולה לעזור לכם, ‏ביחד עם אנשי הצוות של ישיבת אור דוד, אשר יכולים לעזור לכם למצוא את הישועה הפרטית שלכם.

‏באופן כללי, פרשת המן היא פרשה מתוך ספר שמות פרק ט״ז ‏אשר מתמקדת בירידת המן ‏מהשמיים אל בני ישראל במהלך שנות הנדודים במצרים ובמדבר סיני. בני ישראל פונים אל משה ואהרן וטוענים שאין להם מה לאכול, ושהם היו מעדיפים לחזור לעבוד בפרך במצרים מאשר לגווע בערב בסיני. ‏ואז מתרחש הנס של ירידת המן מן השמים. ‏במסורת, יש מי שטוען שהמשמעות של ירידת המן היא שפע ופרנסה, ולכן מקובל אצל רבים ‏לקרוא את הפרשה מדי יום ביום או כחלק מסידור השחרית. ‏ ‏מה שאומר שיש המון חשיבות לפרשה ואם אתם צריכים לקבל עזרה רוחנית או שאתם מעוניינים לשפר את המצב הכלכלי שלכם, אז זהו החלק החשוב ביותר בסידור.

‏האמונה היא הכוח שלכם

‏על מנת להצליח להתמודד עם כל אתגר שיש לכם בחיים אתם צריכים להאמין ‏גם בעצמכם וביכולות שלכם, ‏אבל גם בשבועות שמגיעות מתוך אמונה בקדוש ברוך הוא. חיזוק האמונה שלכם הוא שלב חשוב ‏בדרך להקמה של בית בישראל. ‏ובדיוק מהסיבה הזו אתם רוצים לפנות לצוות ישיבת אור דוד על מנת לקבל הנחיה רוחנית וליווי בעת צרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here