מה הסוד לחגיגה מוצלחת? האביזרים והקישוטים הנכונים לאירוע הנכון כמובן!

0
318
מה הסוד לחגיגה מוצלחת? האביזרים והקישוטים הנכונים לאירוע הנכון כמובן!
קרדיט FREEPIK

אם יש לכם בקרוב חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, אנו מאחלים לכם המון מזל טוב, בצלחה ובהנאה. בוודאי ברור לכם שחגיגה מוצלחת מורכבת מכמה אלמנטים שצריך לתכנן מראש ולדאוג להם, החל בעוגה והכיבוד, דרך הפעילויות והברכות, ועד להזמנות לאורחים. במאמר הזה נתעכב על אחד הפרטים היותר חשובים, והם הקישוטים.

שווה להשקיע מחשבה בקישוטים

לכאורה, הקישוטים אינם עומדים במרכז החגיגה אלא מצויים קצת בצד. הם "בסך הכל" תלויים כבלונים או דגלונים, פרושים בתור מפה או מפיות על השולחן וכדומה. יחד עם זאת, הסוד לכל מסיבה מוצלחת הוא כמובן האווירה, ואת האווירה יוצרים קודם כל בעזרת תפאורה הולמת. מדובר בעניין ידוע: כפי שלא הייתם יוצאים לדייט לבושים ברישול, וכפי שלא הייתם מזמינים לבית ריק או מוזנח, כך לא הייתם רוצים שהמוזמנים לחגיגה ירגישו שהגיעו לאירוע סתמי. אז נכון שהכנתם גם כיבוד והפעלות, אבל לרושם הראשוני ולגם לרושם הנמשך לאורך המסיבה יש מחשיבות גדולה.

דברים אלו נכונים לגבי מסיבות למבוגרים, וכמובן גם לגבי ילדים. תארו לעצמכם למשל ילדים שמגיעים ליום הולדת פיראטים, רק שהיא נערכת בתוך חדר שבין בו שום זכר לדגלים, לצבעים ולאלמנטים הנוספים שמייצגים את שודדי הים. במקרה כזה, יהיה הרבה יותר קשה לגייס את הילדים להיכנס לאווירה ולדמויות. אכן, בקישוטים צריך להשקיע מחשבה, הן מבחינת מיקום המסיבה והאלמנטים השונים שנמצאים במקום, ובעיקר מבחינת הקונספט.

התאמה של הקישוטים הנכונים לאירוע

כדי להתאים את הקישוטים הנכונים למסיבה עליכם לחשוב על מספר דברים, ובראשם הקונספט, כמו יום הולדת מיקי מאוס, פיות, ג'ונגל, גיבורי על וכן הלאה. לכל אחד מהנושאים הללו יש להתאים קישוטים בהתאם לצבעים המאפיינים את הנושא, למשל צבעי לבן וורוד ליום הולדת פיות, צבעי שחור ואדום ליום הולדת מיקי מאוס וכדומה. כמו כן, באתרים שונים ברשת תוכלו למצוא שלל קישוטים ופריטים עם הדפסים ועיצובים המותאמים במדויק לקונספט, החל בנרות מרהיבים ועד לבלונים ודגלים.

בנוסף, יש לבחור את הקישוטים לפי האלמנטים שקיימים במקום. למשל, אם מדובר באזור חיצוני שיש בו עצים שווה להשקיע בקישוטי תלייה שישתלשלו והענפים. מאידך, אם מדובר במקום סגור שמתרכז סביב שולחן אחד גדול עם כיבודים ומשקאות, שווה להשקיע במיוחד בכוסות והצלחות, במפות והמפיות וכדומה. לבסוף, חשוב לדעת שישנם אתרים המרכזים שורה ארוכה של אביזרים ליום הולדת במקום אחד, שבהם כבר עשו את העבודה וחילקו את המוצרים לפי קטגוריות, או יותר נכון לפי נושאי מסיבות, כך שלא צריך לשבור את הראש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here