מה כדאי לדעת על חוגי ספורט בנהריה?

0
114
קרדיט : canva

ילדים אוהבים חוגי ספורט בנהריה, בחיפה, או בכל מקום אחר בו הם מתגוררים. הם נהנים להוציא אנרגיה, להשתולל, לרוץ ולקפוץ, להתחרות ולהראות את יכולותיהן הפיזיות. מגוון חוגי הספורט בשנים האחרונות גדל והתרחב, ולצד חוגים ותיקים כגון שחיה, כדורגל וריקוד ניתן למצוא גם חוגים מודרניים וחדשים כגון חוגי נינג'ה, קפוארה או קיר טיפוס. חוגי ספורט אקסטרים גם הם אהובים במיוחד על ילדים, שכן הם מאפשרים להם לחוות פעילות מעייפת ומהנה שהם לא יכולים לקבל בבית הספר. המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי מציעה מגוון חוגי ספורט אתגרי לילדים בגילאים שונים.

מה הערך המוסף של חוגי ספורט בנהריה?

חוגי ספורט מפתחים את הכושר הגופני של הילדים בצורות רבות ושונות, בהתאם לסוג האימון, חוגי ספורט בנהריה, או בכל מקום בארץ, מאפשר להם להתפתח גם מבחינות נוספות. בראש ובראשונה, חוגי ספורט ובעיקרם חוגי אומנויות לחימה, דורשים משמעת עצמית ברמה גבוהה במיוחד. המתאמנים, במיוחד הילדים המתחילים מגיל צעיר, לומדים ערכים כמו דחיית סיפוקים, עמידה בחוקים ובכללים והתמקדות במטרה. בנוסף, הם לומדים להתמודד עם כישלונות המלווים את ההצלחה, ולומדים להתרומם מהמקום הנמוך, על מנת להתקדם הלאה למטרה וליעד הבא.

אילו חוגים לבחור

במהלך האימונים של חוגי ספורט בנהריה, בתל אביב, או בכל מקום אחר, הילדים משקיעים אנרגיה רבה בשיפור הטכניקה והמיומנות שלהם. השקעה זו דורשת עבודה קשה ולרוב סיזיפית, אך תחושת האושר והסיפוק המתלוות להצלחה, משפיעות עמוקות על הדימוי העצמי ומעודדת רגשות חיוביים.  הילדים לומדים שעם עבודה קשה, התמקדות במטרה והתמדה, הם יכולים להצליח בכל דבר, והם מיישמים זאת גם בתחומים אחרים בחיים. הילדים יכולים לבחור איזה חוג שיבחרו עבור מטרה זו, בין אם מדובר בפעילות ספורטיבית, אומנות או פעילות העשרת הידע. המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי מציעה מגוון חוגים אתגריים לילדים, כמו גם אימונים למבוגרים. מייסד המדרשה – אביטל קרן, מאמן ראשי מסלול הכשרת הלוחמים ואימון מבצעי – הוא בעל ותק של 40 שנה בתחום האימון וכן בעבודה עם ילדים, מה שעושה אותו לאדם המתאים ביותר לאימון הילדים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here