מונית נגישה – להתנייד בנוחות לכל מקום

0
521
מונית נגישה

רבים הם האנשים הסובלים ממוגבלויות שונות או מנכות המסוגלים לנהוג בכוחות עצמם ברכב משלהם. כך הם למעשה מתניידים ממקום למקום בלי שהמוגבלות שלהם תעצור בעדם. אך יש הרבה נכים שלא מסוגלים לנהוג בכוחות עצמם. הם חייבים את העזרה מהסביבה כדי להתנייד, אם זה בעזרת תחבורה ציבורית המותאמת להם

אם זה באמצעות מונית נגישה המתאימה לנסיעה של אדם בעל מוג05בלות עם ציוד מיוחד לנכה.

בעזרת מונית מתאימה לנכה, הוא יהיה מסוגל לנסוע לכל מקום אליו הוא צריך להגיע.

מה היא מונית נגישה?

מדובר במונית שבנויה לצרכיו ולתנאיו של האדם הנכה. המונית מצוידת לרוב במעלון מיוחד שנועד להעלות את הנוסע המוגבל ישירות אל תוך הרכב. המונית אף גדולה ורחבה יותר כדי לאפשר את התמרון עם העלאת הנוסע וההורדה שלו. המונית מכילה מושבים רחבים ונוחים עבור הנכה שמסוגל לעבור לישיבה על כיסא רגיל. המונית גם גדולה ומכילה את כל הציוד הנלווה של הנכה.

מונית נגישה כזו, מועילה רבות לתחושה הנוחה של הנכה שנהנה מתנאים הכי טובים עבורו ומנסיעה בטוחה ונינוחה עבורו.

אדיבות, סבלנות וסובלנות

מעבר לכל התנאים הטכניים והפיזיים של המכונית המיועדת לאדם הנכה, חשוב שגם הנהג וכל הצוות המציעים את השירותים הללו לנכים, יהיו מתאימים לתפקיד שהם נטלו על עצמם.

מונית שמציעה שירות לאדם נכה, לא יכולה להיות מונהגת על ידי נהג קצר רוח, חסר סבלנות וחסר רגישות. הנכה הוא אדם רגיש ופגיע. המוגבלות שלו לא תורמת לביטחון העצמי שלו ואם הנהג לא ינהג בו בסבלנות ובסובלנות הראויה, הנוסע יחוש מאוד לא בנוח.

על כן, כאשר אתם באים לחפש שירות כזה של מונית לאדם נכה, הנתון החשוב ביותר עליו אתם חייבים לתת את דעת הוא על הסבלנות של הנהג, ההבנה שלו והרגישות שלו לנפש הנוסע כאשר הוא יעניק לו שירות חומל ואדיב במיוחד.

מחפשים שירות של מונית נגישה? חברת מישל הסעות מציעה את השירות המושלם של מוניות לכל צורך ולכל מטרה כולל מוניות נגישות לאנשים נכים או מוגבלים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here