מחליפים חברת טלוויזיה? הנה 7 דברים חשובים שכדאי לבדוק

0
258
קרדיט לתמונה - Freepik

לא מרוצים מחברת הטלוויזיה שלכם ומתכננים לעבור לחברת טלוויזיה חדשה? לא בטוחים באיזה חברה לבחור מתוך ההיצע הקיים? לפניכם שבעה דברים חשובים שכדאי לבדוק:

  1. חברה עם חבילת ערוצים רלוונטית עבורכם- אם אם אתם שקולים הצטרפות להוט או לכל חברת אחרת, קודם כל עליכם לבדוק את חבילת הערוצים שמציעים לכם. חשוב להבין כי חברות הטלוויזיה מציעות חבילות עם מגוון גדול של ערוצים שרבים מהם כלל לא מעניינים אתכם. לכן חשוב שלא להתייחס לכמות הערוצים המוצעת בחבילה אלא להתמקד בחבילה המציעה לכם כמה שיותר ערוצים שרלוונטיים עבורכם. כך למשל, יש מי שחשוב לו שחבילת הצפייה תכלול ערוצי ילדים, ערוצי ספורט, ערוצי סרטים, ערוצים ישראלים וכו'.
  2. בקשו לשמוע על כל החבילות- מרבית נציגי המכירות של חברות טלוויזיה ינסו קודם כל לשכנע אתכם להצטרף לחבילת צפייה שהחברה מנסה לקדם. לכן בשיחה עם נציג שירות בקשו לשמוע על כל חבילות הטלוויזיה שיש לו להציע. אל תתפתו להטבות שונות עבור חבילה ספציפית שלא ממש מדברת אליכם וזכרו שחברת הטלוויזיה נדרשת להתאים עצמה לצרכים שלכם ולא להיפך.
  3. תכנים מקוריים- בדקו גם אם לחברה יש תכנים מקוריים משלה, שלא תוכלו לצפות בהם באף חברה אחרת. למשל הצטרפות להוט תספק לכם תכנים כאלו.
  4. השוו מחירים- כל חברת טלוויזיה מציעה את החבילות שלה בתמחור שונה. לכן יש חשיבות רבה להשוות מחירים בין החברות השונות, עם בחירה בחבילה כמה שיותר מגוונת במחיר הכי משתלם. וכמובן לא לשכוח לשאול על הטבות ומבצעים רלוונטיים. כמו כן יש לשים לב אם המחיר המוצע עבור חבילת הצפייה כולל בתוכו את ממיר הטלוויזיה,את התקנתו ותשלום חודשי עבורו.
  5. שימו לב לפונקציות השונות- מלבד מרכיבי החבילה עצמה שימו לב גם לפונקציות הצפייה השונות שחברת הטלוויזיה מספקת לכם כדוגמת עצירת שידור חי וצפייה בהמשך, הרצת פרסומות, ועוד.
  6. חבילה איכותית ומתקדמת- שימו לב גם לאיכות החבילה המוצעת והיותה מבוססת על אינטרנט עוצמתי מהיר ויציב עם חוויית צפייה נטולת קיטועים, ממירים על ווי פיי בכל הבית, קליטה באיכות גבוהה של הטלוויזיה, ועוד.
  7. שירות לקוחות- לא אחת הסיבה שאנו עוזבים חברת טלוויזיה נובעת משירות לקוחות גרוע. לכן כבר בהליך הבירור הבינו את טיב השירות המסופק על ידי חברת הטלוויזיה החדשה ובאם הוא זמין, קשוב ואדיב, ובאם החברה לוקחת ברצינות את הבקשות שלכם ודואגת לפתור אותן כמה שיותר מהר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here