מעקות ברזל חוץ

0
81
קרדיט - Pixabay

הגנה על אנשים מנפילה במורד מדרגות היא התפקיד העיקרי של מעקות ברזל חוץ. עם זאת, חשוב לדעת כיצד להתאים את סוג המעקה לסוג המדרגות, כדי שהחיבור ביניהם יהיה גם בטיחותי וגם יתאים לעיצוב. מסגריית האומנים הקיימת מזה 40 שנה, מייצרת ומתאימה מגוון מעקות ברזל בעיצובים מיוחדים, והצוות המקצועי של החברה דואגים להתקנת המעקות באופן מקצועי ובטיחותי.

ההבדל בין מעקות ברזל חוץ למעקות פלדה?

חשוב לזהות את המאפיינים המובילים שיש לחפש עצל מעקות ברזל חוץ למדרגות בטון. גידור פלדה וברזל יצוק מספקים רמה של תחכום ויופי לנכס שלכם ששום חומר גידור אחר לא יכול להשתוות אליו. פלדה וברזל יצוק עשויים להיראות דומים, אבל שתי המתכות באמת שונות למדי, כאשר לפלדה יש תכולת פחמן גבוהה יותר ולברזל יצוק יש תכולה נמוכה יותר, אז יש גורמים מסוימים שצריך לחשוב עליהם כשקובעים מה הכי מתאים לבית שלכם.

האם מדרגות בטון דורשות מעקה?

אנשים סובלים לעתים קרובות מפציעות מנפילות על גרמי מדרגות. חשבו על העובדה שבכל שנה נפגעים למעלה ממיליון אנשים לאחר נפילה במדרגות. לאחר תאונות דרכים, הן הגורם השני לפגיעה בלתי מכוונת. כמובן שצריך יותר מסתם היעדר מעקה כשמדובר בתאונות מדרגות. הבעיות כוללות תאורה לא מספקת במדרגות, עליות מסוכנות ומדרגות לא תקינות. גם אם קיימים גורמי סיכון נוספים, סביר להניח כי הסבירות לפציעה מצטמצמת אם יש מעקות ברזל חוץ. אולי אתם לא מרגישים צורך במעקה עבור מדרגות הבטון שלכם, אבל התקנתו עשוי להיות מחויב על פי חוקי הבנייה המקומיים. תקנות בטיחות עבור מדרגות התפתחו עם הזמן כדי למזער את האפשרות של פגיעה במשתמשים בהן.

על מנת לקנות את סוג המעקות המתאים לגרם המדרגות שלכם, תצטרכו לדעת את המידות המדויקות של המדרגות. אם אתם רוצים לדעת אילו מעקות ברזל חוץ יתאימו הכי טוב למדרגות שלכם בהתאם למידות הנחוצות, אתם יכולים להזמין את אנשי המקצוע המומחים של מסגריית האומנים לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, והם ישמחו להתאים עבורכם את המעקות המתאימים ביותר, גם מבחינת מחיר וגם מבחינת עיצוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here