משבר בזוגיות הוא לא סוף העולם

0
3582
משבר בזוגיות הוא לא סוף העולם

החיים הזוגיים מלאים באתגרים אשר דורשים משני בני הזוג להשקיע מאמצים רבים. הכול, על מנת לשמר את מערכת היחסים לאורך שנים ארוכות. אבל, כמו בכל מערכת יחסים, גם בזוגיות ישנם משברים אשר עשויים להפוך את החיים שלכם למאתגרים הרבה יותר. סוניה יפעת יובל היא מאמנת אישית וזוגית אשר יכולה לעזור לכם למצוא את הדרך לנהל מערכת יחסים זוגית מיטיבה לאורך שנים.

לוקחים את גורל המשפחה בידיים

בכל פעם שאתם נתקלים באתגר במערכת היחסים הזוגית שלכם, עומדת לפניכם הבחירה האולטימטיבית לוותר ולפרק את מערכת היחסים. אבל, במקרים רבים חשוב לכם לשמור על מבנה המשפחה ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא לפנות לעזרתה של יועצת זוגית מוסמכת.

מתמודדים עם האתגרים

בכדי לפתור משבר בזוגיות, בדומה לכל משבר אחר בחיים, אתם צריכים לעבור כמה וכמה שלבים בדרך. האתגר הראשון שלכם הוא להבין מה המקור הרגשי של המשבר אותו אתם חווים. אם אחד מבני הזוג לא מרגיש בנוח בתוך מערכת היחסים, לא מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי, או שמא פועל בצורה שאינה מכבדת את בן הזוג השני, חשוב להכיר בכך עוד לפני שאתם מתחילים בתהליך הטיפול. בכדי להתמודד עם האתגר אתם צריכים להכיר את המשמעות שלו ואיך הוא משפיע על החיים שלכם באופן היומיומי.

מסתכלים על העתיד בצורה חיובית

על מנת ליצור זוגיות בריאה, שני בני הזוג נדרשים לצאת מאזור הנוחות שלהם, להשקיע משאבים של זמן ומחשבה. זאת ועוד, כדי לשנות את ההתנהגויות שיצרו מלכתחילה בעיות בזוגיות. בתיאוריה זה אולי נשמע קל מאוד, אבל בחיים האמיתיים לא תמיד אנחנו שמים לב מה פוגע בבן הזוג שלנו. ולכן, בכדי לצאת לדרך חדשה במערכת היחסים, אתם חייבים להיעזר בגורם ניטרלי וחיצוני כמו מטפל זוגי מוסמך אשר יכול לעזור לכם לבנות את מסלול השיקום של מערכת היחסים שלכם בצורה מקצועית. זו היא עבודה משותפת שיכולה להביא לשינויים עצומים ורחבים בבית שלכם, עם השפעה על כל בני הבית ולא רק על שני בני הזוג.

סוניה יפעת יובל היא מאמנת אישית וזוגית מטעם מכון אדלר, מכון יזמות ומשרד החינוך. בקליניקה של סוניה תוכלו לעבור טיפול אישי וזוגי על מנת להביא את מערכת היחסים שלכם למצב שיא ההצלחה שלה, להתמודד עם משקעי העבר ולבנות עתיד מזהיר יותר למשפחה. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ עם סוניה התקשרו- 052-5533233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here