מתגרשים בעזרת המקצוענים

0
1998
מתגרשים בעזרת המקצוענים

תחום הגירושין מעסיק אנשים רבים בכל רחבי העולם והארץ. לצערנו הסטטיסטיקה מוכיחה כי אחד מתוך כל שלושה זוגות נשואים, ימצא את עצמו מתגרש. אך חשוב להבין כי אין אתם לבד במערכה זו. לרשותכם עומדים עורכי דין מיומנים ומקצועיים מתחום דיני המשפחה אשר ישמחו לעמוד לשירותכם ולספק אוזן קשבת לצד ייעוץ וליווי משפטי מקצועי ומנוסה.

החיים מובילים אותנו למקומות אותם לא חשבנו שנראה. שהרי זוג אשר מתחתן, אינו מצפה לקראת היום בו הוא יתגרש. אך בשעה שאחד הצדדים מצהיר כי הוא רוצה להתגרש, הרי שהמצב בו בני הזוג נמצאים הוא ככל הנראה קשה ולא ניתן לגישור. זכרו תמיד כי אין סיבה להישאר בנישואים בהם אתם לא מאושרים ולא מוצאים נחמה. במידה ואתם נמצאים בשלב הזה, צרו קשר עם עורך דין לדיני משפחה אשר יוכל לסייע לכם לסגור את פרק א' בחייכם.

ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך

הליך הגירושים הינו מורכב מאוד ולעיתים אף עשוי להימשך זמן רב. פנייה אל עורך דין גירושין ומשפחה תוכל להיות זו שתסייע לכם לצלוח את התהליך בשלום ומבלי להיכנס למריבות מיותרות עם הצד השני. עורך הדין יוכל לסייע לכם להישאר מפוקסים על הדברים החשובים לכם ולא להיגרר למאבקים ריקים מתוכן.

מתמודדים בהצלחה עם התהליך המורכב

הגירושין הינם הליך מורכב ומאתגר מכל בחינה, אך בשעה שבני הזוג משתייכים לשתי דתות שונות, עולה הצורך לפנות אל בית הדין לענייני משפחה לשם הגשת בקשת התרת נישואין. בית הדין יבדוק את הנושא ובמידת הצורך יעביר את המשך הטיפול בתיק הגירושים לבית הדין הרבני.

בוחרים בעו"ד המתאים

על מנת לבחור עורך דין המתמחה בגירושין בצורה הנכונה יהיה עליכם לוודא כי הוא אכן אדם אשר יוכל להעניק לכם את הסיוע לו אתם זקוקים, זאת הן מבחינה משפטית מקצועית והן מבחינת התמיכה הנפשית והאמון שאתם יכולים לתת בו. משרד עורך הדין ירימי נתנאל מקפיד על הענקת הליווי, ייצוג וייעוץ משפטי הטוב ביותר בתחום. זאת לצד מתן יחס אישי ואמפתיה, אוזן קשבת ומענה מקצועי ואישי. התקשרו 03-7527787.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here