מתיחת פנים ללא ניתוח

0
42
מתיחת פנים ללא ניתוח

כל אדם מעוניין להרגיש הכי טוב שאפשר עם המראה החיצוני שלו. הפנים של האדם משפיעות באופן מהותי ביותר על המראה שלו ולא פעם, הפנים נראות פחות טוב בשל נזקי זמן והתבגרות. ישנם כאלה שחושבים על מתיחת פנים על מנת להעניק לפנים שלהם מראה טוב וצעיר יותר. יחד עם זאת, הם חוששים מהתהליך הניתוחי הפולשני. חשוב לדעת כי כיום ניתן לבצע הליך מתיחת פנים ללא ניתוח שמטרתו היא להצעיר ולשפר את מראה הפנים.

 ניתוח מתיחת פנים- במה מדובר?

מתיחת פנים היא תהליך אשר לרוב יבוצע בהרדמה מלאה. המטרה של התהליך היא להרים את הרקמות של הפנים שנפלו במהלך הזמן וכן להסיר עודפים של עור באזור במקרה הצורך. כך מתקבל מראה צעיר יותר של הפנים. ניתוח מתיחת פנים הוא תהליך אשר דורש החלמה של לפחות שבועיים ולא פעם, היקף הניתוח יהיה מוגבל בשל נתונים אישיים של האדם. כיום מבוצע הניתוח המדובר בשילוב עם הליכים רפואיים שונים כגון: הזרקת חומרי מילוי או הזרקה של שומן עצמי לאזורים בפנים אשר בהם אבד נפח. כמו כן, ניתן למצוא טיפולים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות וזאת לצורך הצערה של העור והענקת מראה טוב יותר לעור הפנים. מכיוון שמדובר על הליך פולשני, רבים תוהים האם ישנה דרך עבור מתיחת פנים שנעשית ללא ניתוח וחשוב להבין, שאכן ניתן לבחור כיום בטכניקות שונות לא פולשניות שיכולות להסב תוצאות טובות.

מתיחת פנים ללא ניתוח- מה חשוב לדעת?

הליך פיסול פנים הוא הליך מתיחת פנים והוא מציע להצעיר את עור הפנים ולשפר את מראה הפנים גם ללא התערבות כירורגית פולשנית. בכדי לעשות זאת, יש לשלב הזרקות וכן להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות שונות. ההזרקה תהיה של חומצה היאלורונית וזאת בכדי להשיב את הנפח שאבד באזורים שונים בפנים וכן בכדי לתקן פגמים קלים בפנים. כמו כן, יש צורך להשתמש בבוטוקס ולהזריק אותו לצורך מניעה של קמטי הבעה וכן לצורך ריכוך וטשטוש. מעבר לכך, יש צורך להשתמש באמצעות מכשור מתקדם שמטרתו היא לשפר ולמצק את רקמת העור של הפנים. פיסול פנים הוא ללא ספק תהליך שיכול לסייע לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here