מתי חשוב לקבל סיוע משפטי מעורך דין משפחה או גירושין

0
147
הסכם ממון בין בני זוג
קרדיט - Pixabay

מה הן הסוגיות המשפטיות שחשוב לטפל בהן לפני שמתחתנים?

כאשר הזוג המאושר עומד בפני מעמד החתונה המרגש, יש הרבה דברים שחשוב לארגן. אולם, קייטרינג, המוזמנים ושמלת הכלה הם בין הנושאים החשובים ביותר לטיפול. אבל, אין ספק כי ישנם דברים חשובים לא פחות שעלינו לחשוב עליהם ולטפל בהם לפני החתונה, גם אם הם קשורים לנושאים פחות נעימים, שבדרך כלל רובנו היינו מעדיפים לא לחשוב עליהם ולא לעסוק בהם, שכן הם לא "רומנטיים" במיוחד בטח לא בתקופה שכזו שמלאה בשמחה של בני הזוג. בין הנושאים המשפטים שכדאי לדבר עליהם לפני החתונה הם ניהול חשבון בית משותף, ביטוח חיים והסדרים אחרים, וכמובן האפשרות לחתום על הסכם ממון בין בני זוג אשר יסדיר את כלל ענייני הרכוש למקרה של פרידה אך יצור וודאות להמשך החיים המשותפים.

מה עושים במקרה שבני זוג מחליטים שהגיע הזמן להתגרש

כאשר בני זוג מחליט להיפרד ולפרק את התא המשפחתי שהקימו יחדיו, יש לכך השלכות רבות. כמובן בראש ובראשונה במקרה שיש לזוג ילדים משותפים זה יהיה הנושא הכי רגיש והכי חשוב לטיפול. אבל ישנם כמובן נושאים רבים אחרים שחשוב לזוג לטפל ולקבל הכרעות לגביו, כמו למשל חלוקת הרכוש המשותף שצברו בני הזוג. לכן מומלץ לקבל עזרה מצד עורך דין גירושין מנוסה שיוכל לסייע לנו ולתת מענה משפטי מלא ומקצועי למשך הליך הגירושין. עורך הדין יוכל לסייע לנו בתקופה לא פשוטה זו ולוודא שכל זכויותינו יישמרו וכך גם האינטרסים שלנו.

מה עושים כשצריך סיוע משפטי בכל הקשור למשפחה שלנו

כמובן שמלבד נושא הגירושין, ישנם נושאים חשובים רבים אשר כדאי לנו לקבל סיוע משפטי מקצועי לגביהם. דיני הגירושין הם ענף משפטי לא פשוט, שהוא בעצם חלק מהתחום הקרוי דיני המשפחה. בתוך תחום זה ישנם נושאים רבים כמובן נישואין וגירושין, חלוקת זמני שהות ועניינים הקשורים לילדים המשותפים, חלוקת רכוש, צוואות וירושות ועוד. מה שמשותף לכל הנושאים הללו הוא שהם אישיים מאוד לכולנו, ושהצורך להתעסק בהם מבחינה משפטית מגיע לפתחנו כאשר אנו נמצאים בנקודה קשה בחיינו. לכן, החשיבות של עורך דין לענייני משפחה מקצועי ומנוסה, אשר ניתן לסמוך עליו ולתת את האמון שלנו בו הוא קריטי לכל מי שזקוק לעזרה שכזו. המוטו של עורכת הדין הילה ויינטרוב הוא "גירושין לא חייבים להיות עסק מלוכלך, אני יודעת איך עושים את זה נכון". עו"ד ויינטרוב היא מומחית בתחום דיני משפחה וגירושין וכן מגשרת מוסמכת, ותשמח לסייע לכם במהלך תקופת הגירושין המטלטלת, ולתת מענה לצרכים המשפטיים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here